به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی‌اکبر بسکابادی ظهر امروز در بازدید از طرح‌های آبرسانی روستایی اظهار داشت: در سال جاری اعتبارات آب و فاضلاب روستایی در قانون بودجه فوق‌العاده خوب بوده است.

وی تصریح کرد: امسال از طریق صندوق توسعه ملی 300 میلیون دلار در قانون بودجه اعتبار برای آب و فاضلاب روستایی گذاشته شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین ردیف اعتباری مجتمع‌های آبرسانی نیز امسال با رشد تقریبی چهار برابری به میزان یک‌ هزار و 200 میلیارد تومان بالغ‌ شده است.

بسکابادی افزود: در صورت تحقق صددردرصدی 300 میلیون دلار صندوق توسعه ملی و 70 درصد از ردیف اعتباری مجتمع‌های آبرسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان برنامه دارد تا مشکل آب شرب و بهداشتی بیش‌از 93 روستای استان را برطرف کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان جنوبی بیان کرد: اگرمشکل آب شرب این تعداد از روستاهای استان برطرف شود تعداد روستاهای بالای 20 خانوار استان که مشکل آب دارند به کمتر از 100 روستا می‌رسد.

بسکابادی با بیان اینکه 64 مجتمع آبرسانی روستایی در خراسان جنوبی وجود دارد، بیان کرد: از این تعداد تأمین اعتبار 38 مجتمع که بالای 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند در لیست شرکت مهندسی آب و فاضلاب قرار گرفت

وی بیان کرد: در سال گذشته از طریق صندوق توسعه ملی به 25 مجتمع اعتبار  اختصاص یافت و 13 مجتمع نیز از ردیف اعتبارات مجتمع‌ها تأمین شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امیداست 16 مجتمع آبرسانی باقی‌مانده استان نیز در در ردیف اعتبارات مجتمع‌های ملی گنجانده و تأمین اعتبار شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621539
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.