به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سید علی‌اکبر پرویزی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی اظهار داشت: مردم و نیروهای نظامی و انتظامی با تقدیم بیش از 220 هزار شهید و صدها هزار جانباز ثابت کردند که برای دفاع از کشور از تمام جان و مال خود می‌گذرند.

وی افزود: امنیت کشورمان را مدیون نیروهای مسلح هستیم و امروز افتخار می‌کنیم که این نیروهای شجاع و غیور را در کشور داریم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری و ایجاد امنیت پایدار در نظام اسلامی نقش زیادی دارند به گونه‌ای که در کشورهای همسایه ایران مردم با تنش‌های مختلفی مواجه هستند اما کشورمان با پشتیبانی مردم و هدایت‌های مقام معظم رهبری و تلاش نیروهای مسلح از امنیت خوبی برخوردار است.

پرویزی افزود: قدرت سایبری در کشور حرف نخست را می‌زند و دشمنان در این زمینه فعالیت‌های زیادی انجام دادند و در این راستا باید روز به روز بر اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی ما افزوده شود.

وی با بیان اینکه در جهان از دانش فنی و قدرت سایبری برای مقابله با تهاجمات دشمنان استفاده می‌شود اظهار داشت: تمامی امکاناتی که در اختیار نیروهای مسلح قرار می‌گیرد با هدف دفاع از کشور است و ایران هیچگاه قصد تجاوز به دیگران را نداشته اما اگر احتمال داده شود که دشمن قصد تجاوز به کشورمان را داشته باشد با قدرت در برابر آنها ایستادگی می‌کنیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: ارتقای توان نظامی کشور به معنای تجاوز به خاک دیگر کشورها نیست بلکه دفاع از امنیت و حفظ تمامیت ارضی کشور است و امیداوریم امسال با حمایت مالی در راستای خودکفایی نیروهای مسلح قدم برداشته شود و روز به روز بر اقتدار نظام اسلامی افزوده شود.

پرویزی افزود: هر چه همراهی و همکاری بیشتری صورت گیرد هزینه کمتر و امنیت و پایداراری بیشتری ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621343
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.