به گزارش خبرگزاری تسنیم از درمیان، سرگرد حسین خدادادی صبح امروز در ستاد هماهنگی و پشتیبانی رزمایش راهیان بیت المقدس شهرستان درمیان اظهار داشت: این رزمایش روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت ماه امسال در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) از اواخر سال گذشته در این منطقه مستقر شده و این رزمایش با همکاری بسیجیان این قرارگاه به نحو مطلوب برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان تصریح کرد: برای تثبیت امنیت در این شهرستان مرزی 50 نفر از بسیجیان گردان امام حسین(ع) جذب شده‌اند و فعالیت خود را  به‌زودی آغاز خواهند کرد.

خدادادی با بیان اینکه تعامل خوبی بین نیروهای مسلح منطقه وجود دارد گفت: در هشتم اردیبهشت ماه صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان برگزار می‌شود.

وی مقابله با اغتشاش، دفاع از کوی و برزن و عملیا ت تاخیری را از جمله محورهای این رزمایش عنوان کرد و از مسئولان خواست تا در برگزاری هر چه بهتر این رزمایش همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار درمیان نیز در این جلسه اظهار داشت: شهرستان درمیان با وجود مرز مشترک با کشور افغانستان از امنیت خوبی برخوردار است و باید با همکاری مردم و نیروهای مسلح این امنیت تثبیت و پایدار می‌شود.

محمد بشیری‌زاده افزود: با همه سنگ‌اندازی‌های دشمن در راه پیشرفت ایران روز به روز بر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف افزوده شده و خار چشم دشمن شده است.

وی امنیت و آرامش کنونی کشور را مدیون خون شهدا دانست و گفت: همه ما باید در هر مسئولیتی که هستیم پیرو و ادامه دهنده راه شهدا و پاسدار خون پاکشان باشیم تا عزت کشور حفظ شود.

فرماندار درمیان افزود: همه دستگاه‌ها برای برگزاری هر چه بهتر این رزمایش نهایت همکاری و تلاش را داشته باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619958
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.