فرهاد فلاحتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: به طور یقین در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بهترین‌ها توسط مردم انتخاب خواهند شد.

وی افزود: مشکلی برای برگزاری انتخابات در استان خراسان جنوبی وجود ندارد و شرایط کاملا مهیا است و جلسات توجیهی در راستای نظارت بر انتخابات شوراها برگزار شده و قوانین و مقررات مرتبط تبیین شده است.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خراسان جنوبی گفت: انتخابات الکترونیکی در بخش شوراهای اسلامی شهر و روستا در خراسان جنوبی تنها در بیرجند برگزار می‌شود.

فلاحتی افزود: در دیگر شهرستان‌های خراسان جنوبی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا الکترونیکی نخواهد بود.

وی اظهار داشت: امسال برای هر 10 صندوق 15 نفر ناظر در نظر گرفته می‌شود و طبق قانون برای هر 15 شعبه اخذ رأی یک سر ناظر انتخاب می‌شود که با توجه به پراکندگی بالای خراسان جنوبی تلاش می‌شود این تعداد افزایش یابد.

نماینده مردم شهرستان‌های قاین و زیرکوه در مجلس گفت: در مجموع 130 نفر عضو هیئت نظارت بر انتخابات در استان خراسان جنوبی هستند.

فلاحتی با بیان اینکه وظیفه شوراها مدیریت شهری و روستایی است افزود: امسال 5 هزار و 678 نفر برای 9 هزار و 662 کرسی شورای اسلامی شهر و روستا در خراسان جنوبی ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خراسان جنوبی گفت: دبیرخانه هیئت‌های نظارت بر انتخابات در 11 شهرستان و 25 بخش خراسان جنوبی تشکیل شده است.

فلاحتی تصریح کرد: افرادی که وارد عرصه رقابت انتخابات می‌شوند برای خدمت به نظام و مردم بوده و احساس تکلیف کردند که وارد این عرصه شدند همچنین دبیرخانه هیئت‌های نظارت بر انتخابات تنها توجه آنها به قانونمندی است و بدون هیچ حب و بغض حزبی و سیاسی عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 616045
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.