محسن قطبی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قاین اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان شهرستان قاین از بدو تاسیس تاکنون مکان خاص اداری نداشته و در بخش اداری سالن‌های ورزشی مستقر و یا در مکانهای استیجاری حضوری داشته است.

وی افزود: احداث پروژه اداره ورزش و جوانان قاین از سال 88 آغاز و تا سال 90 اقداماتی در این مکان صورت گرفته و در طی 5 سال گذشته عملا هیچ اقدامی برای تکمیل این پروژه انجام نشده تا این که با پیگیریهای انجام شده در شهریور  سال گذشته  150 میلیون تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص یافته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان قاین خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای 370 مترمربع و با اعتباری بالغ بر350 میلیون تومان در روزهای آینده به بهره برداری می رسد.

قطبی از بهره‌برداری زمین ورزشی والیبال ساحلی قاین به مساحت 600 مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر 7 میلیون تومان خبرداد و افزود: زمین چمن مصنوعی نیز با اعتباری بالغ بر280 میلیون تومان و زورخانه روستای اسفشاد با اعتباری بالغ بر 160 میلیون تومان که 50 میلیون تومان آن از محل اعتبار دهیاری و اداره ورزش و جوانان و مابقی کمک های مردمی بوده است نیز به زودی افتتاح  می‌شود.

وی یادآورشد: به زودی کلنگ احداث دومین زورخانه قاین باهمت خیرین با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان به زمین زده می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان قاین همچنین از کلنگ زنی دو پروژه چمن مصنوعی آفریز و شهرک هاشمیه خبرداد و گفت: در ساخت این پروژه ها که به 400 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد 200 میلیون هزینه زیرسازی و آماده شدن زمین ها توسط مردم و ورزش دوستان و خیرین ورزشی تامین و هزینه فرش این چمنهای مصنوعی بر عهده اداره ورزش وجوانان است.

قطبی با بیان انکه در آینده نزدیک سالن اسکواش قاین کفپوش خواهد شدافزود: سالن اسکواش قاین تنها سالن استاندارد خراسان جنوبی با زیربنای 250 مترمربع در حال ساخت است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615271
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.