سید علی زمزم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند از اعلام 16 گروه منتخب مرحله پایانی شرکت کننده در بخش مسابقه نخستین جشنواره منطقهای موسیقی نواحی شرق کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 12 فروردین ماه سالجاری پایان یافت اظهار داشت: 42 گروه از 4 استان در دبیرخانه نخستین جشنواره منطقه‌ای موسیقی نواحی ثبت نام کردند که از این تعداد در نهایت 42 گروه برای داوری مرحله اول انتخاب شد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مرحله اولیه داوری جشنواره انجام شده و 16 گروه برای مرحله پایانی جشنواره انتخاب شدند.

زمزم تصریح کرد:بر این اساس گروه های سرو خراسان، کویر، پنجه نوازان، ندای جم، آلاله، بیدل پور عطایی، قربان سلیمانی و آساک از خراسان رضوی و گروههای نغمه های شاه جهان، بخش و جیران از خراسان شمالی و گروه های صحرا، بهاران، آوای دل و نغمه های کویر از خراسان جنوبی و گروه مستاگ پهره از سیستان و بلوچستان به بخش پایانی و مرحله حضوری جشنواره راه یافتند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل ارشاد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه به تمامی شرکت کنندگان در مرحله نهایی جشنواره گواهی شرکت اهدا خواهد شد، گفت: مرحله حضوری و اختتامیه جشنواره 14 و 15 اردیبهشت ماه 96 در بیرجند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613161
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.