حسن خسروی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم دربیرجند با بیان اینکه برنامه ریزی لازم برای این سفردر شهرستانهای بیرجند و درمیان انجام شده بود اما به دلیل کنسل شدن پرواز صبح روز چهارشنبه 23 فروردین ماه این برنامه به زمان مناسب دیگری موکول شد.

وی بیان کرد: در این سفر قرار بود رئیس بنیاد مستضعفان در سفر به شهرستان درمیان برخی اختلافات و مشکلات اسناد برخی زمین های مسکونی و زراعی این شهرستان را برطرف کند.

مدیرکل بنیاد مستضعفان خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این بنیاد در شهرستان درمیان گفت: واگذاری 26 هکتار زمین برای ادارات شهرستان و همکاری برای صدور بسیاری از اسناد مالکیتی از مهم ترین فعالیتهای این نهاد در درمیان بوده است.

خسروی از آماده شدن اتمام قراردادهای اراضی مسکونی روستای طاغان شهرستان درمیان خبر داد و گفت: قرار بود در این سفر قراردادهای مزبور  به متقاضیان اهدا شده و اراضی کشاورزی این روستا نیز تعیین تکلیف شود.

مدیرکل بنیاد مستضعفان خراسان جنوبی افزود: همچنین واگذاری  قراردادهایسهم بنیاد در اراضی پلاک 246 بیرجند مشهور به موسوی به واجدان شرایط از دیگر برنامه های سفر سعیدی کیا به خراسان جنوبی بود.

وی با اشاره به اینکه این قراردادها منعقد و آماده تحویل می باشد اظهار امیدواری کرد: این برنامه در زمان مناسب و با حضور سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان   تحویل متقاضیان خواهد شد.

 خسروی از حمایت بنیاد مستضعفان در بحث اشتغال و اقتصاد خانوار خبر داد و افزود: طرح های اشتغال خانگی و صنایع دستی با توجه به ظرفیت شهرستان با پشتیبانی بنیاد مستضفان مصوب و در روستاها و شهرهای شهرستان اجرا می‌شود.

لغو سفر رئیس  بنیاد مستضعفان کشور به خراسان جنوبی درحالی صورت می گیرد که گفته می شود کمبود ناوگان و یا نبود مسافر علت لغو3 پرواز هفته جاری فرودگاه بین المللی بیرجند لغو شد.

کارشناس روابط عمومی فرودگاه بیرجند از جدیدترین اطلاعات پروازی در فرودگاه‌ بین المللی خبر داد و گفت: 3 پرواز هفته جاری فرودگاه بین المللی بیرجند لغو شد.

ایمان صدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند از لغو سه پرواز فرودگاه بیرجند طی هفته جاری خبر داد و اظهار داشت: پروازهای روز دوشنبه 21 فروردین ماه، چهارشنبه 23 فروردین و  جمعه 25 فروردین ماه به دلیل کمبود ناوگان هواپیمایی ایران ایر و کمبود مسافر لغو شده است.

کارشناس روابط عمومی  فرودگاه بیرجند گفت: پرواز بیرجند- تهران در روز چهارشنبه که به صورت چارتری است و پرواز روز جمعه هواپیمایی ایران‌ایر به دلیل کمبود ناوگان لغو شد.

صدری افزود: پرواز فردا هواپیمایی ایران‌ایر مسیر تهران-بیرجند و بیرجند-تهران قرار بود با هواپیمای ایرباس 320 انجام شود که به دلیل کمبود ناوگان لغو شده است.

وی تصریح کرد: پرواز فردا عصر هواپیمایی ماهان برقرار است و پرواز روز چهارشنبه شرکت هواپیمایی آتا به صورت چارتر توسط بخش خصوصی انجام می‌شود که به دلیل کمبود مسافر لغو شده  و پراوز تهران-بیرجند، بیرجند-تهران با هواپیمایی بویینگ 723 است.

کارشناس روابط عمومی  فرودگاه بیرجند گفت: پرواز جمعه هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر تهران-بیرجند و بیرجند-تهران به دلیل کمبود ناوگان لغو شد و نوع هواپیما ایرباس 321 بود اما پرواز جمعه عصر ماهان همچنان برقرار است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612687
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.