فرماندار درمیان روزیکشنبه در این جشنواره، افزود: خیرین مدرسه ساز با سهیم شدن در ساخت مدارس نقش مهمی در فراهم کردن زمینه تعلیم و تربیت جوانان منطقه دارند.
محمد بشیری زاده بیان کرد: سرمایه های واقعی خیرین ،هزینه هایی است که در راه مدرسه سازی انجام می دهند و خیرین باید قدر خود را بدانند و مسئولان هم باید قدر دان کار خیر آنان باشند.
وی با اشاره به اینکه حرکت معنوی مدرسه سازی نیاز به فرهنگ سازی دارد، گفت: باید در این راه همه مردم با هر توان مالی با خیرین مدرسه ساز همگام شوند تا مشکل فضای آموزشی شهرستان کاهش یابد.
وی با بیان اینکه خیرین افرادی هستند برای انجام امور خیر از دیگران سبقت می گیرند، اضافه کرد: امیدوارم با گام های معنوی افراد نیک اندیش در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان بستر مناسبب برای کم کردن مشکل فضای آموزشی درمیان فراهم شود.
وی در ادامه با اشاره به تلاش دولت یازدهم برای رشد اقتصادی و فراهم کردن آسایش مردم عنوان کرد: کارخانه سیمان باقران بعد از 11سال در دوم فروردین ماه 1396با حضور رئیس جمهوری افتتاح شد، هم اکنون 350 نفر در این واحد مشغول فعالیت هستند.
وی با اشاره به اینکه سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شد، گفت: پیشرفت زمانی می تواند جامه عمل بپوشاند که تولید داخلی به عنوان مقوله ای اشتغالزا در اولویت قرار گیرد.
به گفته وی همچنین از سوی دولت کمک های خوبی به کمیته امداد امام خمینی(ره)شد که هم اکنون نوعروسی در نوبت دریافت جهیزیه نیست.
وی اظهار کرد: امنیت شهرستان به همت تلاش نیروهای نظامی و انتظامی با وجود 70 کیلومتر مرز با افغانستان بی نظیر است.
بشیری زاده عنوان کرد: مسئولان وظیفه دارند در سال 96، با انگیزه بیشتری برای خدمتگذاری به مردم تلاش کنند.
به گفته وی برخی اداره ها برای ایجاد یک کارگاه زرشک خشک کنی اخذ ده ها استعلام از مردم مطالبه می کنند، در شهرستان درمیان با وسعت زیاد نباید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری با انجام کار مردم سخت گیری کند.
وی با اشاره به دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در 29 اردیبهشت ماه96، بیان کرد: مسئولان زمینه برگزاری انتخابات سالم را برای مردم فراهم کنند و در رای و نظر مردم نیز بی طرف باشند.
وی با بیان اینکه مردم هوشیار هستند و نیاز به تبلیغ ما مسئولان ندارند، یادآور شد: طعنه های زیادی به دولت در خصوص دریافت حقوق های نجومی زده می شود، این درحالی است که فیش حقوقی من فرماندار درمیان 35 میلیون ریال و آماده ام آن را در اختیار مردم بگذارم.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*7556 *2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.