به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی رضایی در این دیدار استاندار و مدیران ستادی استانداری خراسان جنوبی ضمن تبریک سال جدید، به ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در واپسین روزهای سال 95 و ولادت حضرت علی (ع) در آغازین روزهای سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: این دو مولود مبارک، نشان از سالی پر خیر و برکت برای همه مردم ایران اسلامی خواهد داشت.

وی به نامگذاری سال جاری تحت عنوان "اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال" اشاره کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب، حکیمانه و با دور اندیشی کامل، نیاز اصلی کشور را در موضوع اقتصادی و در امر تولید دانسته و سالجاری را با این نام نامگذاری کرده اند.

امام جمعه بیرجند به سابقه عظیم فرهنگی و تمدن ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: امید است در سال جاری با استعانت از اهل بیت و اسلام عزیز به اهداف متعالی که مد نظر مقام معظم رهبری است دست یابیم.

رضایی برگزاری انتخاباتی سالم و در تراز انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: امید است کاندیداها در رقابتی سالم و قانونمند به برگزاری انتخابات کمکگ کنند و بعد از انتخابات نیز همه با هم به عنوان یدی واحد برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کنند.

رونق تولید و توسعه اشتغال از مهمترین سیاست های کاری دولت یازدهم است

استاندار خراسان جنوبی در این دیدار با اشاره به نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "اقتصاد مقاومتی: تولید ـ اشتغال" گفت: رونق تولید و توسعه اشتغال از مهمترین سیاست های کاری دولت یازدهم بوده و تاکنون اقدامات بسیار خوبی در این زمینه به انجام رسیده است.

سید‌علی اکبر پرویزی ضمن تاکید بر پیروی از منویات مقام معظم رهبری و لزوم ادامه راه و مسیر شهدا گفت: تقویت نظام در گرو حفظ وحدت ، همدلی و همزبانی تمامی مسئولین و افراد موثر نظام در کلیه بخش ها و زمینه هاست.

وی بیکاری را معضل و دغدغه کل نظام دانست و افزود: در کنار سایر عوامل، رشد بی‌رویه جمعیت در دهه شصت در ورود جوانان جویای کار در دهه اخیر بی‌تاثیر نبوده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضرهمه مسئولین در جهت ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری یکصدا هستند، گفت: در خراسان جنوبی نیز اقدامات بسیار مناسبی در جهت شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی و کمک به حفظ اشتغال موجود و ایجاد زمینه های اشتغال به انجام رسیده است.

پرویزی با بیان اینکه باید زمینه های سرمایه گذاری در استان بیش از پیش فراهم شود ادامه داد: دستگاه ها و نهادهایی که در این زمینه دخیل هستند باید بیش از گذشته در سال جدید در راستای ایجاد زمینه های سرمایه گذاری و رونق تولید گام های جدی تری بردارند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در خراسان جنوبی تصریح کرد: وظیفه مسئولان، برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با حضور گسترده آحاد مختلف مردم در پای صندوق های رای است.

پرویزی رای مردم را به مثابه حق الناس دانست و خاطر نشان کرد: همه مسئولین ذی ربط باید در راستای صیانت از آراء مردم از همه ظرفیت خود استفاده کنند چرا که کم توجهی به این امر، موجب بدبینی مردم و بی اعتماد کردن آنها نسبت به نظام خواهد شد.

در این دیدار جمعی از معاونان، مدیران ستادی و کارکنان استانداری خراسان جنوبی، استاندار را همراهی می کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 609048
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.