جواد خامسان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در همین ارتباط 2 هزار و 684 مسافر در 24 ایستگاه سلامت نوروزی از خدمات آزمایش خون و فشار خون بهره مند شدند.
وب با اشاره به اهمیت جلوگیری از حوادث رانندگی، عنوان کرد: استراحت راننده بعد از زمان مشخصی از رانندگی می تواند نقش بسزایی در این زمینه ایفا کند که با استقرار فضای دوستدار کودک در راه های استان، موقعیت خوبی برای استراحت راننده و سرگرمی فرزندان آنها فراهم کردیم که هزار و 801 نفر از این امکانات استفاده کرده اند.
وی اظهار کرد: با توجه به موقعیت بیابانی بودن استان و امکان در دسترس نبودن نمازخانه در تمام توقفگاه ها، 11 خیمه نماز هم در برخی از مکان ها تعبیه شده بود که 998 مسافر در ایام نوروز از این مکان برای اقامه نماز، استفاده کرده اند.
خامسان همچنین از توزیع 23 هزارو 757 نقشه، 15 هزار و 469 بروشور و هشت هزار و 57 مورد سایر محصولات در بین مسافران نوروزی خبر داد و افزود: محتوای اصلی بروشورها نحوه صحیح رانندگی، ایمنی و کاهش حوادث ترافیکی است.
وی در ادامه بیان کرد: همچنین در طرح نوروزی، سه هزار و 153 نفر هم در کمپین ملی « نه به تصادف جاده ای » عضو شده اند که امیدواریم با توصیه های صورت گرفته و عضویت در این کمپین (کارزار تبلیغاتی) روز به روز از آمار حوادث ترافیکی کاسته شود.
6054* خبرنگار و انتشاردهنده - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.