در این مراسم که تعدادی از معاونان این بنیاد حضور داشتند، معاون امور بین الملل کنگره مبارزه با جریانات تکفیری و مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) در خراسان جنوبی، گفت: یکی از مباحثی که امروزه مغفول مانده و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد بحث مهدویت هست که همواره از این مهم در قرآن کریم و روایت به وضوح از آن یاد شده است.
حجت الاسلام محمد رضا خوشخو، با اشاره به فرازهایی از سخنان امام صادق(ع) افزود: امام فرمودند، « اگر درک می کردم او را و در زمان او می بودم هر آینه در طول شبانه روز عمرم به وی خدمت می کردم».
وی اظهار کرد: این در حالی است، با استناد به قرآن از امام زمان(ع) در کتاب های پیشینی همچون زبور و تورات هم یاد شده است و این اسناد همواره وظیفه را بردوش ما سنگین تر می کند.
به گفته خوشخو، بنیاد فرهنگی مهدی موعود حدود 20 سال پیش برای اولین بار در کشور، فعالیت خود را آغاز کرد و امروزه در تمامی استان ها فعالیت می کند.
وی ادامه داد: بر اساس توافق انجام شده هر شهرستانی با معرفی نماینده از سوی امام جمعه آن شهرستان می تواند نمایندگی بنیاد یاد شده را ایجاد کند.
وی از متولیان امر خواست که با جدیت تمام در راستای فرهنگ مهدویت قدم بردارند تا زمینه ظهور حضرت حجت(عج) هرچه سریعتر محقق شود.
وی در ادامه با قدردانی از زحمات سید کاظم علوی قائم مقام قبلی بنیاد یاد شده در خراسان جنوبی، حجت الاسلام علیرضا حسینی را به عنوان قائم مقام جدید بنیاد فرهنگی مهدی موعود در استان معرفی کرد.
همچنین سید محمد زینلی به عنوان معاون اداری و مالی، ابراهیم تقی زاده به عنوان معاون پژوهشی، خسرو حسنی معاون آموزشی، محمد مطهری معاون اجرایی، مجید کریمیان معاون فرهنگی، نخعی معاون امور بانوان، سید کاظم علوی مشاور عالی، افشین عابدینی مشاور امور جوانان، احمد حسینی مقدم مشاور رسانه ای و عباس سروری مسئول روابط عمومی بنیاد معرفی شدند.
بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در سال 1379 به پیشنهاد حجت الاسلام محسن قرائتی و با همکاری برخی از شخصیت های علمی و فرهنگی و موافقت مقام معظم رهبری تاسیس شد.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*3215*2047*خبرنگار- محمد رسول ابراهیمی اسفدن*انتشاردهنده- عباسقلی اشکورجیری *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.