جواد خامسان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در ایام نوروز سعی بر این است که بر اساس وظایف محول شده قانونی بهترین خدمت رسانی را به جامعه هدف داشته باشیم.
به گفته وی در همین ارتباط هزار و 177 نفر مسافر در 24 ایستگاه سلامت نوروزی از خدمات آزمایش خون و فشار خون بهره مند شدند.
به گزارش ایرنا، خامسان با اشاره به اهمیت جلوگیری از حوادث رانندگی، عنوان کرد: استراحت راننده بعد از زمان مشخصی از رانندگی می تواند نقش بسزایی در این زمینه ایفا کند که با استقرار فضای دوستدار کودک در راه های استان، موقعیت خوبی برای استراحت راننده و سرگرمی فرزندان آنها فراهم کردیم که 603 نفر از این امکانات استفاده کرده اند.
وی اظهار کرد: با توجه به موقعیت بیابانی بودن استان و امکان در دسترس نبودن نمازخانه در تمام توقفگاه ها، 11 خیمه نماز هم در برخی از مکان ها تعبیه شد که تاکنون 403 مسافر از این مکان برای اقامه نماز، استفاده کرده اند.
وی همچنین از توزیع 12 هزارو 255 نقشه و هفت هزار و 41 بروشور در بین مسافران خبر داد و افزود: محتوای اصلی بروشورها نحوه صحیح رانندگی، ایمنی و کاهش حوادث ترافیکی است.
وی در ادامه بیان کرد: تاکنون هزار و 414 نفر هم در کمپین ملی « نه به تصادف جاده ای » عضو شده اند که امیدواریم با توصیه های صورت گرفته و عضویت در این کمپین(کارزار تبلیغاتی) روز به روز از آمار حوادث ترافیکی کاسته شود.
خامسان اسفند 95 در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هزار و 850 نفر از امدادگران استان برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی 96، در 26 پایگاه ثابت، موقت و سیار فعالیت می کنند.
به گفته وی 22 دستگاه آمبولانس و 11ست امداد و نجات شبانه روزی در ایام نوروز 96، ارایه خدمت خواهند کرد و 24 پایگاه طرح ایمنی سلامت هم عموما در ورودی و خروجی شهرها مستقر خواهند شد.
وی همچنین از استقرار یک فروند بالگرد از پنجم تا 15 فروردین 96 در خراسان جنوبی خبر داد و ابراز امیدورای کرده بود که با تمهیدات انجام شده این بالگرد به صورت دایمی در استان مستقر شود.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*3215*2047*خبرنگار- محمد رسول ابراهیمی اسفدن * عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.