ملوک نظرزاده عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کمیسیون امور بانوان فرمانداری به مناسبت هفته زن برنامه های متعددی در این ارتباط پیش بینی کرد.
وی از برگزاری همایش ازدواج شاد و پایدار به مناسبت این هفته خبر داد و اضافه کرد: این همایش با شرکت نردیک به 300 نفر از دوشیزگان جوان بالای 17 سال برگزار شد.
نظرزاده ادامه داد: این همایش که با حضور کارشناسان برجسته امور خانواده بشرویه برگزار شد، بررسی معیارهای مهم ازدواج شاد و پایدار و همچنین تقویت ارزش های مشترک همسران از محورهای اصلی بود.
وی اظهار کرد: در این همایش بر تاثیر مهارت های زندگی در ازدواج شاد و پایدار تاکید شد تا دوشیزگان جوان که مادران آینده جامعه خواهند بود با کسب آگاهی، ازدواجی موفق و پایدار را تجربه کنند.
نظرزاده همچنین از برگزاری کارگاه آسیب های اجتماعی برای بانوان خبر داد و افزود: این کارگاه آموزشی در قالب هشت جلسه برگزار می شود که تاکنون چهار جلسه آن برگزار شده است.
به گزارش ایرنا، وی افزود: آشنایی با اینترنت و فضای مجازی، ارایه بحث های کارشناسی پیرامون آسیب شناسی مقوله ازدواج، مدیریت و هدایت صحیح فرزندان در استفاده از فضای مجازی از جمله مسایل مطرح شده در این کارگاه است.
نظر زاده از اجرای برنامه های ورزشی نظیر همایش پیاده روی و مسابقات والیبال در این هفته خبر داد و تاکید کرد: اجرای برنامه های ورزشی در راستای افزایش سلامت جسمانی و نشاط اجتماعی بانوان ضروری است.
وی همچنین دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری نشست کتابخوان، برپایی کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد با همکاری دانشگاه پیام نور، نهالکاری و برپایی جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا (س) را از دیگر برنامه های کمیسیون امور بانوان شهرستان بشرویه در هفته زن عنوان کرد.
24 تا 30 اسفند با عنوان هفته زن نامگذاری شده است.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد و 53 درصد از جمعیت این شهرستان را بانوان تشکیل می دهند.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*7550*2047*خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.