** سواری پژو 405 با 167کیلومتر سرعت توقیف شد
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی، گفت: روز گذشته(یکشنبه) تیم کنترل سرعت پلیس راه نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور بیرجند- نهبندان یکدستگاه سواری پژو 405 را که با سرعت 167 کیلومتر در حال حرکت بود متوقف کردند.
به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین رضایی، با بیان اینکه برخورد با تخلف های حادثه ساز خط قرمز پلیس راه است، افزود: به علت ارتکاب تخلف حادثه ساز «سرعت و سبقت غیر مجاز » خودرو 2 میلیون ریال جریمه و 10نمره منفی در سوابق گواهینامه راننده خاطی ثبت شد که پس از اعمال قانون خودرو روانه پارکینگ شد.

** شهروندان مراقب کلاهبرداران تلفنی باشند
به گزارش پایگاه خبری پلیس، شهروندان با دریافت هرگونه خبر تلفنی که برنده شدن به علت خوش حسابی را در پرداخت قبوض اطلاع می دهد تحت هیچ شرایطی به این گونه درخواست ها پاسخ ندهند.
با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی این مهم می طلبد شهروندان توصیه های پلیس را رعایت کنند تا در دام کلاهبرداران تلفنی گرفتار نشوند.
پلیس خراسان جنوبی اعلام کرد: دریافت هرگونه خبر تلفنی که برنده شدن به علت خوش حسابی در پرداخت قبوض را اطلاع می دهد و از شما می خواهد بلافاصله وجه دریافتی را به صورت کارت به کارت و از طریق دستگاه خودپرداز دریافت کنید کلاهبرداری است، تحت هیچ شرایطی به اینگونه درخواست ها پاسخ ندهید.

** کشف 9 نفر شتر قاچاق در فردوس
فرمانده انتظامی فردوس گفت: ماموران انتظامی شهرستان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی در بازرسی از یکدستگاه کامیون باری 9نفر شتر قاچاق به ارزش 500میلیون ریال کشف کردند.
سرهنگ محمد هوشنگی افزود: حمل این تعداد شتر بدون مجوز دامپزشکی بود که در این رابطه خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

** کشف 500لیتر گازوییل قاچاق در سربیشه
فرمانده انتظامی سربیشه گفت: در مبارزه با قاچاق کالا و فرآورده های سوختی، روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی 500 لیتر گازوییل را که در محورهای فرعی ذخیره شده بود کشف کردند.
سرهنگ علیرضا فولادی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه جابجایی مشکوک سوخت، موارد را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.
*3215*2047*خبرنگار-محمد رسول ابراهیمی اسفدن* انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.