محمد علی اکبری روز سه شنبه افزود : 135 نفر از دانشجویان دختر دانشگاههای قاین در قالب سه دستگاه اتوبوس به مناطق جنوب کشور اعزام شدند.
وی اظهار کرد : در این سفر معنوی ، برنامه‌های متعدی همچون مسابقه بهترین دلنوشته، زیارت عاشورا، ذکر صلوات، مسابقه عکاسی، دعای کمیل و مسابقات متنوع فرهنگی دیگری برگزار خواهد شد.
مسئول بسیج دانشجویی شهید مفتح قاینات اضافه کرد: از بین بهترین عکس هایی که دانشجویان دراین اردو تهیه کنند برای معرفی به سایر دانشجویان در نمایشگاه عکسی که برگزار خواهد شد استفاده شده و به سه عکس وسه دل نوشته برترجوایزی به قید قرعه اهدا خواهد شد.
اکبری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اردوهای راهیان نور اظهار کرد : نکته اصلی و کلیدی در اردوهای راهیان نور، ایجاد زمینه برای «زیارت با معرفت» است و باید این سفرها راهی برای افزایش معرفت وبصیرت وآشنایی بیشتر با سیره شهدا باشد.
وی از اعزام دانشجویان پسردانشگاههای قاین در هفته آینده خبر داد و افزود : 21اسفند ماه نیز دانشجویان پسر دانشگاههای قاینات در قالب دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی 8سال دفاع مقدس اعزام خواهند شد.
کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند، پاسگاه زید، طلائیه، هویزه، دهلاویه، فکه و فتح‌المبین بازدید می‌کنند.
شهرستان قاینات با داشتن 8 واحد آموزش عالی افزون بر 4000 دانشجو دارد و شهر قاین مرکز آن در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
*7218* 6054 * خبرنگار - محمد امین زرگر * انتشاردهنده - مریم پنجابی*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.