محمد بشیری زاده روز سه شنبه در ستاد برگزاری راهیان نور شهرستان، افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس متعلق به قشر و زمان خاصی نیست و این دوران حماسه آفرین نمایی واقعی از رشادت و از خودگذشتگی مردان و زنانی است که با حضور خود زمینه پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کردند.
وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ دفاع مقدس موفق ترین راه مبارزه با تهاجم فرهنگی است، بیان کرد: عزیمت کاروان‌های راهیان نور به مناطق دفاع مقدس سبب آشنایی بیشتر جوانان به حماسه‌های بی‌بدیل رزمنده گان و شهدای والامقام در دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام می‌شود.
به گفته وی سفر به مناطق عملیاتی در چهارچوب راهیان نور حرکتی ارزشمند است که باید از این حرکت استفاده و حمایت شود.
وی بیان کرد: راهیان نور می‌توانند با پیوند دادن زندگی نسل جوان به زندگی شهدا نقش مهمی را در رابطه با فرهنگ سازی اسلامی و مقابله با فرهنگ غلط غربی ایفا کنند.
وی برگزاری باشکوه اردوهای راهیان نور از مهم ترین راه های مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام دانست و اضافه کرد: کاروان های راهیان نور یادآور ایمان الهی رزمندگان است و سرمایه گذاری در این امر پیروزی در جبهه های جنگ نرم را به دنبال دارد.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان شهرستان تلاش کنند تا همایش راهیان نور به خوبی برگزار شود، افزود: نواقص اعزام های قبلی شناسایی شود و در سال جاری برطرف شود.
وی همچنین از اعزام 65 جهادگر به بخش قهستان در نوروز96 خبرداد و گفت: فرمانداری آمادگی همکاری با اردوهای جهادی را دارد.
به گفته وی بین مسئولان شهرستان همدلی خوبی وجود دارد که باعث می شود مشکلات با روحیه جهادی برطرف شود.
وی اظهار امیدواری کرد که با اتمام سال 95، مسئولان با انرژی و توان بیشتری برای خدمت به مردم محروم شهرستان خود را آماده کنند.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*7556 **6054*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- مریم پنجابی *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.