به گزارش روزشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید علی اکبر پرویزی
در دیدار با مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، به سالروز تاسیس کمیته امداد اشاره کرد و افزود: این نهاد یکی از یادگاران مهم و ارزشمند حضرت امام (ره) است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی به ساخت مسکن محرومان در استان اشاره کرد و افزود: مسئولان ذی ربط در کمیته امداد برای ارایه تسهیلات مسکن روستایی و اختصاص منابع لازم در این زمینه با بانک های عامل تعامل و هماهنگی های لازم داشته باشند.
پرویزی، با بیان اینکه با تکیه صرف بر اعتبار استانی نمی توان به توفیق مورد نظر دست یافت، گفت : مدیران باید با تقویت تعامل با مدیران فرادستی در مرکز نسبت به جذب بودجه ملی برای استان تلاش بیشتری به خرج دهند خصوصا در حوزه کمیته امداد که این امر می تواند برای محرومیت زدایی و توانمندسازی مددجویان و افراد تحت پوشش این نهاد انقلابی بسیار موثر باشد.
در این جلسه مدیرکل کمیته امداد استان گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف اشتغال، مشارکت های مردمی، سرمایه گذاری و کمک های موردی به استاندار خراسان جنوبی ارائه کرد.
سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) چندی پیش در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفته بود : هم اکنون 10 درصد جمعیت این استان تحت پوشش این نهاد حمایتی قرار دارند که متوسط افراد تحت پوشش در کشور 6 درصد است و این مساله نشان از بالا بودن آمار افراد نیازمند در این منطقه مرزی دارد.
جمعیت خراسان جنوبی در سرشماری سال 1395، حدود 780 هزار نفر و جمعیت بیرجند مرکز استان 280 تا 300هزار نفر تخمین زده می شود.
2047* خبرنگار و انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.