به گزارش روز سه شنبه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، عباس لامعی افزود: درک حقایق، بررسی ریشه دینی، آداب و رسوم مردم ، حفظ و احیای هویت اسلامی - ایرانی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن از دیگر اهداف طرح خاوران شناسی است.
وی با اشاره به راهکارهای ماده 91 سند تحول بنیادین، سند برنامه پنجم توسعه و سند برنامه راهبردی معاونت آموزش ابتدایی، یادآور شد: اجرای این برنامه در مدارس بستر مشارکت جدی و گسترده اولیای دانش آموزان را فراهم کرد و دانش آموزان از تجارب و تخصص آنان بهره مند شدند.
به گفته وی با اجرای این برنامه دانش آموزان نیز روزهای شاد و خاطره انگیزی را تجربه کردند، این برنامه در 20 درصد مدارس استان اجرا شده است.
وی با تشکر از همکاری خوب ائمه جمعه، فرمانداران، مسئولان ادارات و نهادها، شوراهای اسلامی و دهیاران در برگزاری این طرح، ادامه داد: طرح یادشده برای معرفی خراسان جنوبی به مردم استان و ایرانیان، به خصوص دانش آموزان برنامه ریزی و با استقبال گسترده دانش آموزان و اولیای روبه رو شد.
در سال تحصیلی 96- 95 ، 155هزار دانش آموز خراسان جنوبی در هشت هزار و 500 کلاس درس در قالب دو هزار و 216 مدرسه و زیر نظر 9 هزار معلم تحصیل می کنند.
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.