علی تهوری روز سه شنبه در حاشیه مانور خودرویی کمیته نظارت و تنظیم بازار خدمات سفر نوروز 96 در گفت و گو با ایرنا افزود: با عنایت به فرا رسیدن روزهای پایانی سال همزمان با تعطیلات نوروزی، رونق سفرهای نوروزی، زیارتی و سیاحتی و افزایش تقاضای عمومی برای خرید کالا و خدمات پر مصرف، طرح نظارتی ویژه نوروز سال 96 در استان آغاز شد.
وی گفت: طرح یاد شده به منظور اعمال نظارت بیشتر بر وضعیت بازار توزیع و مصرف کالا و خدمات به ویژه کالاهای اولویت دار با هدف تعادل عرضه و تقاضا و تامین کالاهای مورد نیاز مردم همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می شود.
به گزارش ایرنا تهوری اظهار کرد: امروز مرحله اجرایی طرح ویژه بازرسی و نوروز 96 در قالب مانور خوردرویی کمیته خدمات سفر متشکل از دستگاه های همکار از جمله تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن، پلیس راهور، میراث فرهنگی، دامپزشکی، شبکه بهداشت و اتاق اصناف در استان آغاز شد.

** همکاری 654 بازرس افتخاری در طرح نظارتی نوروز 96
وی یادآور شد: در این ایام 43 بازرس سازمان صنعت معدن و تجارت همراه بازرسان اتحادیه صنفی، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، اداره اماکن و 654 ناظر افتخاری در سطح استان طرح نظارتی را اجرا خواهند کرد.
به گفته وی، نظارت بر تامین، توزیع و قیمت میوه و مرکبات طرح تنظیم بازار، برگزاری فروش فوق العاده و حراج در واحدهای صنفی، اجرای قیمت های مصوب پایانه های مسافربری و حمل و نقل درون شهری، توقفگاه ها، نظارت ویژه بر رعایت برچسب قیمت و صدور فاکتور برای کالا ها و ... از جمله اهداف کلی طرح نظارتی نوروز 96 است.

** کالاهای پرمصرف زیر ذره بین نظارت و بازرسی
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تاکید کرد: نظارت با اولویت گروه های کالایی پرمصرف از جمله شیرینی، انواع آجیل، خوار و بار، مواد پروتئینی و لبنی است.
تهوری اضافه کرد: در حوزه خدمات نیز پایانه های مسافربری، باربری، دفاتر فروش بلیت مسافر و مراکز اقامتی، تفریحی و زیارتی با شدت بیشتری مورد بازرسی و نظارت قرار می گیرند.
وی عنوان کرد: تمام تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مطلوب توسط دستگاه های مربوط به مسافران نوروزی و هم استانی ها در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی پیش بینی شده، امید است نوروزی خوب و خوشی برای مردم و مسافران رقم زده شود.
تهوری افزود: سامانه ارتباطی 124 در سطح استان و تمامی شهرستان ها در این ایام آماده دریافت گزارش های مردمی است، در صورت مشاهده تخلف برابر با ضوابط و مقررات تخلفات برخورد می شود.
وی ادامه داد: همچنین مردم و مسافران می توانند به صورت حضوری شکایت های خود را به سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی گزارش دهند.
*7557* 6054 * خبرنگار- رقیه محمدی * انتشار دهنده - مریم پنجابی*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.