علیرضا زمانزاده ، دوشنبه شب در نشست ستاد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: ضایعه درگذشت این شخصیت برجسته را باید عمیقا به مردم و رهبر انقلاب اسلامی ایران تسلیت گقت.
وی ادامه داد: نهال جوان انقلاب اسلامی در طول عمر پر فراز و نشیب خود همواره مورد هجمه وسیع دشمنان قرار گرفته است و اگر یاران مخلص و بی ادعای انقلاب نبودند یقینا امروز به این جایگاه و مرتبه نمی رسیدیم.
زمان زاده اضافه کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی از جمله برجسته ترین چهره هایی بود که قبل و بعد از انقلاب در مسیر پیشرفت و اعتلای انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.
وی اظهار کرد: نه تنها در دوران انقلاب بلکه در عرصه جنگ تحمیلی نیز با تمام سختی ها و مشکلات همواره در کنار انقلاب و رهبری بودند.
به گزارش ایرنا، زمان زاده تاکید کرد: سیاست و خلاقیت ایشان در دوران هشت سال دفاع مقدس پیامدهای نتیجه بخش و سودمندی را در جریان نبردهای ایران و عراق به دنبال داشته است.
وی آیت الله رفسنجانی را مدافعی سرسخت برای ارزش های انقلاب دانست و افزود: با رحلت وی، ایران اسلامی یکی از مهم ترین پشتوانه های انقلاب را از دست داد.
زمان زاده گفت: مردم ایران، ملتی قدردان هستند و فقدان وجود چهره های تاثیر گذار و برجسته انقلاب آنها را به سوگ می نشاند.
فرماندار بشرویه با تاکید بر برگزاری مراسم های یادبود و سوگواری محوری به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: یاد این شخصیت بزرگ هیچگاه از خاطره مردم ایران پاک نخواهد شد.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*7550*2047* خبرنگار- نرگس سینایی- انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.