جعفر علی‌آبادی روز سه شنبه در نشست خبری افزود: همچنین در این گلریزان توسط یکی از موسسات خیریه تامین ۱۰ سری جهیزیه برای ورزشکاران جوان استان تعهد شد.

وی بیان کرد: تفاهم‌نامه احداث یک سالن ورزشی در یکی از شهرستان‌های مرزی خراسان جنوبی به زودی منعقد می‌شود که پیش‌بینی شده دهه فجر عملیات اجرایی آن آغاز شود.

دبیر مجمع خیرین ورزش یار خراسان جنوبی با اشاره به حمایت رییس اتحادیه طلا و جواهر ایران از «نجمه خدمتی» ورزشکار المپیکی استان اظهار داشت: همچنین ساخت سالن اختصاصی تیراندازی با تفنگ توسط بنیاد مستضعفان از دیگر دستاوردهای همایش گلریزان شکوه پیوند است.

وی درباره فعالیت مجمع خیرین ورزش‌ یار خراسان جنوبی گفت: این مجمع سال ۹۴ با هدف ساماندهی و جذب خیران به سمت توسعه ورزش استان، مشارکت در اتمام پروژه‌های نیمه‌ تمام ورزشی و کمک به ازدواج جوانان مناطق محروم و روستایی استان آغاز به کار کرد.

علی‌آبادی با بیان اینکه مجمع خیرین ورزش‌ یار استان پارسال رتبه نخست کشور را کسب کرد گفت: برگزاری گلریزان شکوه پیوند از سال ۹۵ در دستور کار ما بود که خوشبختانه امسال با جسارت مدیرکل جدید ورزش و جوانان خراسان جنوبی برگزار شد.

وی عنوان کرد: مجمع خیرین ورزش‌ یار استان ۷۳ پروژه ورزشی روباز و سرپوشیده را در دست احداث و تکمیل داشته که تاکنون ۱۵ پروژه افتتاح شده و مابقی آن به کمک خیرین نیک اندیش در آینده نزدیک تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی شکوه پیوند (گلریزان) روز پنجشنبه همزمان با سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) به همت اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و با حضور معاونان وزیر ورزش و جوانان، شماری از مسوولان فدراسیون‌ها و استانی در تهران برگزار شد.

همچنین امروز نخستین شورای حکمیت ورزشی کشور در خراسان جنوبی راه‌اندازی و سید حسین اصغری به عنوان دبیر این شورا انتخاب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.