ناصر نبی زاده روز یکشنبه با بیان اینکه سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان سوم تا هشتم آذر ماه جاری برگزار شد اضافه کرد: در این مدت، علاوه بر فعالیت ۴۶۴ ناشر و نمایندگی نشر، ۳۲ غرفه جنبی نمایشگاه نیز برنامه های متنوعی را به علاقه‌مندان و مراجعان ارائه دادند.

وی به برگزاری شب‌های فرهنگی سه شهرستان فردوس، قاینات و خوسف اشاره کرد و گفت: رونمایی کتاب و برپایی شب‌های فرهنگی با حضور اساتید دانشگاهی و بزرگان فرهنگ و هنر استان از دیگر برنامه‌های این دوره از نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به استقبال بالای علاقه‌مندان از سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان ادامه داد: این دوره نمایشگاه کتاب، ۴۵ هزار نفر بازدیدکننده داشت و  همچنین در مدت برگزاری نمایشگاه ۶۰۰ تراکت راهنمای غرفه‌ها و ۲۰۰ تراکت نظرسنجی توزیع شد.

وی با بیان اینکه در سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی کتاب‌هایی با موضوعاتی همچون عمومی، پزشکی، هنر، حقوق، کودک و نوجوان، زبان انگلیسی، توان‌یابی توزیع شد گفت: زمینه را فراهم کردیم تا کتاب‌ها با حداقل تخفیف ۳۰ درصدی عرضه شوند که این تخفیف در برخی غرفه‌ها تا ۵۰ درصد نیز ارائه شد.

نبی زاده همچنین به طرح "همراه نمایشگاه" اشاره کرد و گفت: دارندگان بن کارت‌ها به مدت سه هفته بعد از اتمام نمایشگاه با مراجعه به کتابفروشی‌های معرفی شده از جمله پاتوق کتاب بیرجند نبش مدرس ۲۵؛ نمایشگاه دائمی کتاب بیرجند نبش حکیم نزاری؛ کتابفروشی در خوارزمی ابتدای خیابان مدرس؛ نهال دانایی خیابان معلم بعد از کوچه ۳۷، طبقه اول و کتابفروشی اندیشمند ابتدای خیابان معلم می‌توانند کتاب خریداری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.