محمدصادق معتمدیان در این پیام اظهار داشت: در تقویم رسمی جمهوری اسلامی، دهم آذرماه سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس، به عنوان «روز مجلس» نامگذاری شده است. بنیانگذار انقلاب اسلامی درخصوص این فرزانه مؤمن و انقلابی فرمودند: «شهید مدرس مجاهدی عظیم الشأن و متعهدی برومند و عالم بزرگواری بود که در دوران اختناق رضاخانی می زیست. زمانی که قلم‌ها شکسته و زبان‌ها بسته و گلوها فشرده بود، او از اظهار حق و اِبطال باطل دریغ نمی کرد...»

وی افزود: آری، مجلس شورای اسلامی چکیده خون هزاران شهیدی است که برای برافراشتن پرچم اسلام جانفشانی‌ها کردند و مجلس مجموعه‌ای از نخبگان مردم و تبلور اراده ملت است.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی بیان کرد: مجلس عصاره زحمات طاقت فرسای امتی سلحشور و مقاوم است؛ از این رو باید مظهر حاکمیت و قدرت مردم باشد و نمایندگان آن نیز باید در جهت اراده و خواست مردم و صلاح جامعه و اسلام گام بردارند.

وی گفت: اینجانب در آستانه «سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران»، فرا رسیدن روز مجلس را به وکلای ملت، به ویژه نمایندگان مردم استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی تبریک می‌گویم. امید است با همدلی، هم‌افزایی و همکاری روزافزون بتوانیم در مسیر توسعه پایدار استان و رشد شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و افزایش سطح رفاه مردم، گام‌های موثرتری برداریم. ان شاءالله

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.