سردار علی قاسمی روز دوشنبه در اختتامیه استانی اردوهای جهادی خراسان جنوبی که با حضور استاندار برگزار شد افزود: اولین بار ستاد پشتیبانی بسیج سازندگی به ریاست استاندار خراسان جنوبی در استان برگزار می‌شود که بیانگر حضور مسئولان در دورترین نقاط مرزی و خدمت به حامیان و مدافعان نظام است.

وی گفت: تحقق این مهم بیانگر این است که هنوز جهاد با مال و جان نیاز است و ادامه دارد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: گروه‌های جهادی در سال ۷۸ به صورت خودجوش به میدان آمدند و سال ۷۹ با دستور تاریخی مقام معظم رهبری سازمان بسیج سازندگی تشکیل شد.

وی گفت: طبق آیات قرآن کریم عزت و هویت هر جامعه‌ وابسته به جهاد است که بدون جهاد فرد و جامعه عزت و هویت پیدا نمی‌کند و فرهنگ جهادی برگرفته از روحیه اسلام ناب است.

سردار قاسمی بیان کرد: فرهنگ جهادی درس اولیای دین به امت‌ها در هر زمان و مکان است همانطور که امام خمینی (ره) فرهنگ مقاومت و ایستادگی و شهادت را زنده نگه داشتند امروز فرهنگ جهادی هم باید زنده بماند.

وی افزود: فرهنگ جهادی به معنای حضور در میدان‌های سخت و طاقتفرسا است لذا تلاش لازمه پویایی این فرهنگ است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: فرهنگ جهادی به معنای تندروی نیست و رهبر معظم انقلاب در ارتباط با تحقق فرهنگ انقلابی در جامعه می‌فرمایند "هرجا در جامعه انقلابی عمل کردیم پیروز شدیم، فرهنگ جهادی راه مقابله با هجوم دشمن است".

در این همایش ۴۷ جهادگر برتر و فعال اقتصاد مقاومتی مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.