رضا سلم‌آبادی روز پنجشنبه در جشن به وسعت مهربانی که با همت مرکز تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی (عج) در بیرجند برگزار شد افزود: خدمات ارزنده مراکز نیکوکاری به عنوان شبکه‌ای بزرگ در استان قابل تقدیر است.

وی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اقدامات زیادی در حوزه محرومیت‌زدایی صورت گرفته اما به حتم کافی نبوده است و باید توجه بیشتری به این حوزه مهم شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز پس از ۴۰ سال برآنیم تا مدل حمایت از محرومان را در سطح جهان مطرح کنیم زیرا بسیاری از سازمان‌های مردم نهاد (سمن) که در کشورهای دیگر تشکیل شده‌اند بیشتر نگاه سیاسی و مذهبی دارند در حالی که مراکز نیکوکاری در جمهوری اسلامی ایران و کمیته امداد فارغ از هر نگاهی به محرومان و نیازمندان کمک می‌کنند.

وی گفت: امرز مسجد مانند صدر اسلام به عنوان پایگاه اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است و سعی کردیم با ساماندهی مراکز نیکوکاری در مساجد بتوانیم در شناسایی و نحوه کمی و کیفی اقدامات این حوزه، به شکل مسجد محور باشیم.

سلم‌آبادی افزود: مراکز نیکوکاری در محله‌ها با شناسایی محرومان و جذب خیران بومی خدمات ارزنده‌ای را تاکنون به نیازمندان ارایه داده‌اند.

وی گفت: مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران اولین بار در کشور امسال کار خود را در خراسان جنوبی آغاز کرد که امیدواریم با عضو شدن و فعالیت تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه استان بتوانیم شاهد هم‌افزایی و مطالبه‌گری به موقع توسط این مرکز باشیم.

جشن به وسعت مهربانی با حضور ۴۵۰ مددجو و به همت مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی و مرکز نیکوکاری مصلای بیرجند برگزار شد.

یک هزار جفت کفش ویژه دانش‌آموزان محروم به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی (عج) توزیع می‌شود و در این نشست به قید قرعه ۱۴ نفر برای سفر عتبات عالیات انتخاب شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.