حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز سه‌شنبه در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی و هیات عامل مرکز نیکوکاری رسانه‌ یاران گفت: جامعه اگر به وجدان انسانی باشد، شبیه پیکره انسان است.

وی افزود: فعالیت نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه‌ای (رسانه‌ یاران) کشور در خراسان جنوبی دو موضوع را در ذهن تداعی می‌کند اینکه اعضای و جوارح بدن انسان در عین تکثر، وحدت دارند و اگر مشکلی برای یکی از جوارح به وجود آید، آن را به مرکز ادارک اصلی انسان ارائه می‌دهند و متناسب با آن مشکل دستور اقدام توسط مغز صادر می‌شود.

امام جمعه بیرجند اظهار داشت: خداوند در نظام اجتماعی برای اینکه افراد غنی و ثروتمند بتوانند فقرا را درک کنند، مباحث  احسان، زکات و وجوهات را قرار داده است و اگر حکومت اصلی امام زمان (عج) مستقر شود آن روز جامعه بشری روی زمین حالت پیکره انسان را پیدا خواهد کرد.

وی گفت: اگرچه زکات و وجوهات بسیار باشد اما چون جامعه حالت برادری و برابری و آگاهی پیدا می‌کند، دیگر نیازمند و فقیری نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به موضوع دیگری که از راه‌اندازی مرکز نیکوکاری رسانه یاران در ذهن تداعی می‌شود تصریح کرد: حدود ۵۰ سال پیش آیت الله ابوالقاسم خزعلی از نشانه‌های ظهور که اکنون محقق شده‌ است، سخن می‌گوید مبنی بر اینکه مردم در کف دست در همه جا همدیگر را می‌بینند.

وی افزود: اکنون با گسترش اینترنت و تلفن‌های هوشمند و تماس صوتی و تصویری این سخن آیت الله خزعلی تفسیر شده و راه‌اندازی مرکز نیکوکاری رسانه یاران برای انجام امور خیر و آگاهی رسانی نسبت به نیازهای جامعه بسیار باارزش و شیرین است.

نخستین مرکز تخصصی نیکوکاری رسانه در کشور سال جاری با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در خراسان جنوبی افتتاح شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.