محمدصادق معتمدیان روز دوشنبه در راهپیمایی ۱۳ آبان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم ایران در چهل سال گذشته هر جا که نظام نیازمند حمایت بوده‌، در صحنه حضور داشته و ذره‌ای از این عقیده کوتاه نیامده‌اند.

وی گفت: در این چهل سال مردم همواره از سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده‌اند و در تمامی مقاطع با حضور حداکثری خود پیام ایستادگی و مقاومت را برای جهانیان اشاعه دادند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: امروز هم در ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی مردم این پیام روشن را بار دیگر بازگو و علیرغم تمامی فشارها، تهدیدها و تحریم‌ها به طور منسجم با آرمان‌های نظام و انقلاب تجدید میثاق کردند.

راهپیمایی ۱۳ آبان در بیش از ۳۰ نقطه خراسان جنوبی برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان جنوبی، معاونان استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمعی از فرهنگیان و دانشگاهیان همگام با قشرهای مختلف و جوانان و نوجوانان در راهپیمایی ۱۳ آبان ۹۸ حضور داشتند.

راهپیمایان امروز در سراسر استان خراسان جنوبی با سردادن شعارهای ضداستکباری، انزجار خود را از اقدامات آمریکا و دشمنان جهان اسلام ابراز داشتند و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته بار دیگر اقتدار، عظمت و ایستادگی خود را به جهانیان نشان دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.