حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز دوشنبه در دیدار فرماندهان انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: آزادی مورد ادعای غرب مقدمه‌ای برای ایجاد هرج و مرج و قانون شکنی در جوامع دیگر با هدف نفوذ در آن کشورها و از بین بردن وحدت است.

وی گفت: انسان برای سیر و سلوک به سوی کمال باید آزاد باشد چون خداوند انسان را آزاد آفریده اما آزادی واقعی با آزادی مورد ادعای غرب متفاوت است.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: مدعیان آزادی عده‌ای را درگیر پول حرام، حقوق نجومی و موارد دیگر کرده و برخی هم فقط به فکر تهیه نان شب برای خودشان هستند که اینها شیطنت عوامل درونی و بیرونی است.

وی گفت: برخی با عنوان حزب یا روزنامه در جامعه شبهات ایجاد می‌کنند و چه شده که فضای مجازی کشوری مثل ایران باید در دست بیگانه باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: به بهانه ایجاد نشاط برای جوان بیکار در روستا به جای ایجاد شغل دنبال ایجاد اینترنت پرسرعت هستند و آیا این شیطنت نیست.

وی گفت: قبل از اینکه جوان را به بلوغ فکری برسانیم، تحویل اینترنتی می‌دهیم که بیگانه آن را تهیه کرده و این قبیل کارها شیطنت است زیرا این فرد دیگر به پدر و مادر خود هم بی اعتنایی می‌کند و به دنبال فرهنگ بیگانه می‌رود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: اگر اروپا اقدامی انجام داده چرا فلسطینی‌ها باید تاوان بدهند و دروغ دیگری هم ساختهاند که سرزمین بدون جمعیت برای جمعیت بدون سرزمین در حالی که همه عاقلان می‌دانند فلسطین از دوران بسیار قدیم جمعیت داشته و جای خالی از سکنه نبوده است.

وی گفت: امروز هم ترامپ (رئیس جمهوری آمریکا) حق بازگشت ملت فلسطین را قطع کرده و مدعیان حقوق بشر از دور نظاره‌گر نابودی ملت فلسطین هستند و بی‌تفاوتی و بی‌دردی و دروغ در دنیا ایجاد کرده‌اند.

وی افزود: فرانسه مهد آزادی به نفع صهیونیست‌ها قانونی دارد که اگر کسی در فرانسه بر هولوکاست تردید کرد هم زندان می‌رود و هم شکنجه می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار داشت: هرجا قدم غرب برسد ویرانی و قتل به ارمغان می‌آورد و این نماد غرب است.

وی گفت: نماد متقابل بین‌المللی تفکر غربی، اربعین حسینی است و موکب‌هایی که از ایران به عراق می‌روند صرفا خدمتگزاری می‌کنند و اگر راهپیمایی اربعین جهانی شود، دنیا بهشت می‌شود.

وی اظهار داشت: نماد ما چهره علی بن ابیطالب (ع) است که دوست و دشمن او را نماد عدالت می‌دانند و صهیونیست‌ها برای غلبه بر تفکر شیعه روی هر یک از ائمه شیعه جداگانه به طور تخصصی کار می‌کنند.

امام جمعه بیرجند گفت: امروز در صحنه اربعین از شیعه، سنی، هندو، زرتشتی و مسیحی و ارمنی شرکت می‌کنند و هرکس به نحوی چراغ فطرت انسانیت در قلبش خاموش نشده این راهپیمایی را به عنوان نماد شرف و کمال قبول دارند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری اظهار امیدواری کردند که این سرمایه اربعین، کربلا را به ظهور امام زمان (عج) متصل می‌کند و آنچه دنیا را برای عدل استوار می‌کند، صحنه اربعین است.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی هم در این دیدار گفت: کارکنان نیروی انتظامی در همه نقاط استان برای حفظ امنیت مردم و خدمت‌رسانی به آنها در تمامی عرصه ها آمادگی لازم را دارند و با وجود وظایف و ماموریت‌های متعدد که برعهده نیروی انتظامی است هیچ وقت از مردم یاری و امدادرسانی و خدمت به محرومان هم غافل نبودند.

سردار مجید شجاع افزود: کارکنان نیروی انتظامی در روستاهای مرزی توسط کارکنان مرزبانی و در دیگر مناطق محروم داخل استان تیم‌های پزشکی و امدادی اقداماتی از قبیل درمان و ویزیت رایگان مردم این مناطق محروم را انجام می‌دهند.

وی گفت: نیروی انتظامی با همه توان و داشته‌هایش با ۱۶۱ شهید که در این استان دارد، پای اهداف نظام و انقلاب است و امیدواریم خدمتگزاران لایق برای مردم باشیم.

۷۵۵۹*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.