معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در آیین افتتاح این نمایشگاه با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: نمایشگاه رزمی و فرهنگی گام‌های استوار با بازسازی عملیات والفجر سه به یاد ۳۳ شهید خراسان جنوبی که در سال ۱۳۶۲ که در این عملیات شهید شدند، بر پا شد.

سرهنگ حمیدرضا برات‌زاده بیان کرد: عملیات والفجر سه در هفتم مردادماه ۱۳۶۲ رخ داد و دستاوردهای بسیار مهمی برای ایران اسلامی داشته است.

وی عنوان کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری برای انتقال گنج گرانبهای دوران دفاع مقدس و استفاده از این ثروت ملی و آشنایی نسل‌های جدید با این دوران طلایی هر ساله بازسازی و طراحی یک عملیات در دستور کار قرار می‌گیرد.

سرهنگ برات‌زاده اظهار داشت: بخشی از نمایشگاه مربوط به عرصه‌هایی است که سپاه و بسیج انجام وظیفه می‌کنند که در این راستا ۳۰ غرفه در زمینه اقتصاد مقاومتی، معرفی شهدا، جنگ نرم و فضای مجازی و دستاوردهای سایر ارگان‌های نظامی برپا شده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه رزمی و فرهنگی به مدت یک هفته بعد از نماز مغرب و عشا با بازسازی عملیات والفجر سه به روی علاقمندان باز است.

۷۵۵۶*۶۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.