ناصر خوش خبر روز دوشنبه در آیین نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در مدارس استان خراسان  جنوبی که همزمان با سراسر کشور در مدرسه محمود فقیهی شهرستان درمیان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار شد افزود: بدون شک تمکین از دانایی و خردورزی، نظام را به فتح قله‌های دست نیافتنی رسانده است.

وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه دانش‌آموزان در سطح بین المللی همواره درخشیده است.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازانی هستند که باید با آموزش و پرورش در راستای خردورزی، خدمتگزارانی صدیق بر مردم باشند که این روند مرهون خون شهیدانی است که جانانه از کشور و میهن اسلامی دفاع کردند تا امروز شاهد ارتقا و پیشرفت باشیم.

وی اظهار داشت: هر نظامی که بخواهد به پویایی برسد، آموزش و پرورش سنگ بنای تحقق آن است.

خوش خبر گفت: امید است دانش‌آموزان در کرسی علم و معرفت و با تاسی از ‌منویات مقام معظم رهبری در کلاس درس حضور یابند و معلمان نسلی را تربیت کنند تا پرسشگر و مطالبه‌گر باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: امیدواریم دانش‌آموزانی همچون شهیدان ناصری و کاوه در این خطه از مرز و بوم تربیت شوند زیرا پاسداری از نظام نیازمند علم‌آموزی و خردورزی است.

وی افزود: آموزش و پرورش همواره مورد توجه دولتمردان به خصوص استاندار خراسان جنوبی بوده است.

خوش خبر گفت: ۵۰۰ مصوبه ماحصل سفرهای استاندار خراسان جنوبی به ۱۱ شهرستان استان است که امیدواریم مصوبه‌های مربوط به آموزش و پرورش هرچه زودتر تحقق یابد تا شاهد پرورش نسلی پویا برای تداوم نظام اسلامی باشیم.

همچنین مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی آموزش و پرورش درمیان در قالب پروژه مهر امروز اول مهر به بهره‌برداری رسید.

۱۸۰ هزار دانش‌آموز در بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ مدرسه استان خراسان جنوبی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

۳۲۱۵*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.