معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از دریافت نکردن شهریه در سال اول فعالیت هنرستان هنرهای زیبا خبر داد و افزود: ثبت نام تا اول مهر ماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ثبت نام اولیه را انجام دهند.

سید علی زمزم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف اصلی راه‌اندازی این هنرستان ارتقای سطح علمی هنرمندان با فراهم ساختن امکان ادامه تحصیل و ورود به بازار کار هنرجویان و اشتغال آنان است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه امسال نخستین دوره تحصیل در این هنرستان انجام می‌شود، آینده شغلی خوبی را برای هنرآموزان متصور هستیم.

معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی کیفی سازی آموزش‌ها برای ارتقای دانش علمی دانش‌آموزان را از مهمترین برنامه‌های عوامل اجرایی هنرستان هنرهای زیبا ذکر کرد.

وی به نقش جهت دهنده هنرستان هنرهای زیبا برای تربیت هنرمندانی تاثیرگذار در شکل‌گیری مکاتب مختلف هنر ایرانی اسلامی اشاره کرد و گفت: هنرجویان این هنرستان، آینده‌سازان عرصه‌ فرهنگ و هنر استان و کشور خواهند بود.

زمزم همچنین از حمایت‌ها و تلاش‌های دلسوزانه استاندار خراسان جنوبی، رئیس و معاونان سازمان برنامه و بودجه و مدیرکل آموزش و پرورش استان که تعامل و همکاری خوبی در جهت راه اندازی این هنرستان داشتند، تشکر کرد.

۷۵۵۹*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.