سردار مجید شجاع روز دوشنبه در نخستین یادواره شهدای فرماندهی انتظامی زیرکوه در محل مسجد فاطمه الزهرا (س) شهر حاجی آباد افزود: وجود رهبری، تفکر ولایتمداری، فرهنگ مقاومت و روحیه استکبارستیزی ملت ایران زمینه ساز شکست توطئه دشمنان است.

وی با بیان اینکه خون شهدا باعث تداوم و برکت انقلاب و نظام اسلامی شده است گفت: ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی شهدا باعث تداوم مسیر و راه سیدالشهدا (ع) شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: به لطف خداوند متعال، همت سربازان رهبر کبیر انقلاب اسلامی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری پس از گذشت ۴۰ سال، انقلاب اسلامی همچنان مسیر پراقتدارش را ادامه می‌دهد.

وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بسترساز تحولات عمیقی در ایران و جهان شد و امروز به عنوان انقلاب ایدئولوژیک در سطح دانشگاه‌های جهان تدریس می‌شود.

شجاع افزود: جوانان غیور ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با اهدای خون خود نگذاشتند وجبی از خاک مقدس وطنمان به دست دشمنان بیفتد و امروز علیرغم تمام دشمنی‌ها انقلاب اسلامی ما با صلابت و شکوه مسیر تعالی و اقتدار خود را ادامه می‌دهد.

وی بیان کرد: آنچه دشمنان ندارند ولی باعث پیشرفت ما شده توکل به خداوند متعال، رهبری فرزانه و روحیه شهادت طلبی ملت است که این ارزش‌ها برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است.

امام جمعه زیرکوه هم در این یادواره گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا پیاده کردن و ترویج اخلاق شهدا در سطح جامعه است.

 حجت الاسلام غلامرضا مرتضایی نیا افزود: روحیه شجاعت و ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس مثال‌زدنی است که همه ما باید شهدا و رزمندگان را الگوی رفتاری خود قرار داده و این روحیه شهادت‌طلبی و ایثار را در خود افزایش دهیم.

شهرستان زیرکوه ۱۱۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است و در این یادواره از ۱۱ خانواده شهید و پنج نفر از خادم‌الشهدا این شهرستان تقدیر شد.

۷۵۵۶*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.