سردار علی قاسمی روز یکشنبه در نشست اعضای قرارگاه نهضت خدمت‌رسانی خراسان جنوبی که با حضور استاندار در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار شد افزود: مراجعانی که برای خدمات‌رسانی به سپاه مراجعه می‌کرده اند، ساماندهی شده و راه‌اندازی گروه‌های خدمات‌رسان و محرومیت‌زدا به مناطق محروم توسط برخی نهادها بسیار موثر بوده است.

وی گفت: برای جلوگیری از موازی‌کاری یا خدمات مکرر به یک نفر، سامانه‌ای طراحی شود که نهادها و سازمان‌ها از اقدامات یکدیگر اطلاع داشته باشند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: برای تعامل و اثربخش بودن خدمات همه نهادها در راستای کمک‌های اضطراری و دیگر کمک‌ها، دستگاه‌های خدمات‌رسان، سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های خیرین وارد این سامانه شوند.

وی افزود: استاندار خراسان جنوبی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی حضورهای موثری در روستاها داشته‌اند و با برگزاری میز خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم اقدامات خوبی را انجام داده‌اند.

سردار قاسمی همچنین گفت: ۲۰۳ گروه جهادی در تابستان امسال به مناطق محروم استان اعزام شدند.

وی بیان کرد: این گروه‌ها در زمینه ساخت کانال آب، تکایا و مساجد، سرویس‌های بهداشتی و استخر ذخیره آب، لایه روبی قنوات و ساخت و مرمت امامزادگان و شهدای گمنام خدمات ارائه کرده‌اند.

وی گفت: گروه‌های جهادی همچنین آموزش‌های لازم را درخصوص مسائل فرهنگی، بهداشتی، آشپزی، اشتغال و صنایع دستی به روستاییان ارائه کرده‌اند.

۷۵۵۶*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.