حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز یکشنبه در نشست اعضای قرارگاه نهضت خدمت‌رسانی خراسان جنوبی که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان در دفتر امام جمعه بیرجند برگزار شد افزود: مردمان این استان با عزت هستند و فرهنگ مردم به گونه‌ای است که اگر احساس کنند مسئولان با تمام توان در راستای خدمت‌رسانی اقدام می‌کنند، مابقی مشکلات را به دلیل عزت نفس خود تحمل می‌کنند.

وی گفت: ما مسئولیت گرفته‌ایم و باید جوابگوی مشکلات مردم باشیم، هر مسئولی باید نسبت به حوزه کاری خود مسئولیت کاری را در زمینه‌های مختلف فراموش نکند.

وی تصریح کرد: باید ساز و کارهای لازم و ضروری به گونه‌ای انجام شود که اشخاص فراموش شده در جامعه نداشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: در صورتی که مسئولان متولی به گونه‌های مختلف، محرومان را به صورت دقیق زیرپوشش عالانه قرار دهند، فرصتی برای دشمن نمی ماند که با توزیع چند کالای کاذب بین مردم نفوذ کند و ماموریت خود را انجام دهد.

وی اظهار داشت: مردم وقتی تحت تاثیر دشمن قرا می‌گیرند که از طرف برخی افراد بی محبتی دیده باشند یا دیگری وقتی زلزله می‌آید با ارائه سخن‌های کاذب، پول‌های میلیاردی جمع می‌کند و یک تومان آن را شاید در جایی مصرف نکند لذا این فرصت‌ها را باید از بیگانگان بگیریم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: ما به عنوان یک مسلمان، مسئول هستیم تا نگذاریم این خلاء را دیگران و دشمن پر کنند که این موضوع به ضرر همه است.

وی بیان کرد: کشور ما کشوری غنی و استثنایی و دارای موقعیت خاص است که در جای دیگری از دنیا چنین پتانسیلی موجود نیست اما مشکلاتی هم درون و هم بیرون داریم که لازمه زندگی در این دنیاست و مشکلاتی را پشت سر گذاشته ایم و به میزانی که کار کرده‌ایم، نتیجه خواهیم گرفت.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه ما امور بلندمدت، کوتاه مدت و میان مدت داریم گفت: هر یک از این امور باید سر جای خود به صورت زمان بندی انجام شود و یکسری مسائل فوری از جمله فرد بیمار که تحت هیچ ارگانی هم نمی‌تواند باشد و برای نان شب خود مانده و حیثیت و آبروی او تحت تاثیر است، هم داریم.

وی افزود: در این خصوص لذا مسئولان باید برای او همفکری کنند و هر مشکلی را به نسبت شرایط آن بسنجند و برای آن راه‌حل ارائه کنند زیرا جامعه‌ای که نسبت به مسائل و امور خود بی تفاوت باشد، جامعه‌ای مرده است.

۷۵۵۶*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.