معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: ۲۱ اداره کمیته امداد، ۵۲ مرکز نیکوکاری در این طرح آماده دریافت نذورات و احسان مردم عزادار و توزیع بین مددجویان و نیازمندان هستند.

احمد رفیعی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از اجرای طرح احسان حسینی ساماندهی نذورات مردمی با هدف رساندن نذورات به مستمندان واقعی جامعه، تقویت و تبیین فرهنگ احسان حسینی و کمک به همنوعان است.

وی گفت: مردم نیکوکار می‌توانند نذورات خود را اعم از غذای گرم، خشک و قربانی به این نهاد تحویل دهند تا در اسرع وقت بین نیازمندان واقعی توزیع شود.

وی افزود: به منظور اجرای طرح احسان حسینی در ماه محرم و صفر، از ظرفیت مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیات‌های مذهبی و نیز نقش روحانیون، مبلغان و مداحان در ترغیب مردم به انجام کار خیر استفاده خواهد شد.  

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین پایگاه‌های حامی یابی در طرح احسان حسینی برپاست و مردم می‌توانند با ثبت نام در طرح‌های اکرام و ایتام، محسنین، شفا و کوثر حمایت از ایتام، فرزندان نیازمند، بیماران و نوعروسان نیازمند را برعهده بگیرند.

وی یادآور شد: عزاداران حسینی در خراسان جنوبی سال گذشته ۲ میلیارد و ۳۸۸  میلیون تومان در طرح احسان حسینی به نیازمندان کمک کردند.

۴۲ هزار و ۷۲۲ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان خراسان جنوبی هستند که از این تعداد ۳۱ هزار و ۵۷۸ خانوار معیشت بگیر عادی و ۱۱ هزار و ۱۴۴ خانوار شامل تبصره ۱۴ خدمات حمایتی دریافت می‌کنند. 

۹۸۹۳*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.