به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر حیدری روز شنبه اظهار داشت: با دریافت گزارش‌های متعدد مردمی مبنی بر فعالیت فردی در خیابان شهید بهشتی بیرجند در زمینه ترویج فساد و فریب جوانان، موضوع توسط پلیس امنیت عمومی استان خراسان جنوبی پیگیری شد و دستگیری عامل فساد اجتماعی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران در تحقیقات خود دریافتند که متهم از موتورسیکلت در راستای انجام فعالیت‌های مجرمانه خود استفاده می‌کند و بیشتر در ساعات پایانی شب و در محل‌های خلوت تردد دارد که با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی متهم شناسایی و تحت نظر قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی و اطمینان از حضور متهم در پاتوق خود، عامل فساد اجتماعی را در پاتوقش دستگیر و در بازرسی از محل اقلام ممنوعه، غیرمجاز و آلات استعمال موادمخدر را کشف کردند.

وی بیان کرد: متهم دستگیر شده باعث فریب بسیاری از جوانان در شهرستان بیرجند و کشاندن آنها به فساد و ناهنجاری های اجتماعی شده بود.

سرهنگ حیدری گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی با قاطعیت برخورد می‌کند و از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

وی با تاکید بر نقش خانواده در پیشگیری از معضلات اجتماعی و هوشیاری درخصوص مراقبت از جوانان و نوجوانان افزود: زندگی ایمن و بدون دغدغه در شهرها و محیط‌های اجتماعی به دلیل فراوانی جمعیت و وجود افرادی با فرهنگ‌ها و قومیت‌های گوناگون، نیازمند مراقبت بیشتر از فرزندان است که از شهروندان تقاضا داریم نحوه صحیح ارتباط با فرزندان را فرا گرفته و در مراقبت از آنان تلاش بیشتری داشته باشند.

۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.