فرماندار زیرکوه روز دوشنبه در نشست شورای اداری زیرکوه گفت: در هفته دولت امسال نیز ۸۰ طرح عمرانی، بهداشتی، خدماتی و زیربنایی با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدحسین عربشاهی افزود: با اجرای این طرح‌ها برای ۶۰ نفر شغل ایجاد می‌شود و حداکثر مردم شهرستان از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

وی آبرسانی به روستای گمنج، گازرسانی به ۱۳ روستای شهرستان، اجرای طرح‌های نوین آبیاری و مرمت قنوات، آسفالت ورودی شهر حاجی آباد و روکش آسفالت محورها، اجرای طرح‌های اشتغالزایی را از مهمترین طرح‌های افتتاحی هفته دولت امسال ذکر کرد.

عربشاهی ادامه داد: همچنین برخی از مصوبات سفر استاندار به زیرکوه اجرایی شده که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: هر هفته براساس جدول زمان‌بندی میز خدمت در محل ستاد نماز جمعه شهرستان برگزار خواهیم کرد تا مسئولان بدون واسطه مشکلات مردم را بررسی و پیگیری کنند.

فرماندار زیرکوه از دستگاه‌های متولی خواست با جدیت بیشتری پیگیر احداث طرح مسکن محرومان در شهرستان باشند تا هرچه سریعتر شاهد اجرای و تکمیل این واحدهای مسکونی باشیم.

عربشاهی از برگزاری یادواره شهدای عشایر خراسان جنوبی در آذر امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: یک سوم شهدای عشایر استان متعلق به زیرکوه است.

وی ادامه داد: از تمام ظرفیت شهرستان برای برگزاری هر چه بهتر این یادواره استفاده خواهیم کرد چرا که برگزاری یادواره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بهترین پاسداشت سیره ی شهدا و ایثارگران در جامعه است.

عربشاهی اظهار داشت: یکسری نیازمندی‌هایی در ستاد اربعین شهرستان داریم که تلاش خواهیم کرد با برگزاری کمیته‌های مختلف این نیازمندی‌ها را رفع کنیم.

شهرستان زیرکوه در سال ۱۳۹۱ تأسیس شد و حاجی آباد مرکز آن در فاصله ۸۵ کیلومتری مرز با افغانستان قرار دارد.

 ۷۵۵۶ * ۶۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.