استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته وزیر نیرو، امروز به خراسان جنوبی سفر کرده و به شهرستان‌های طبس، سربیشه و بیرجند در استان خراسان جنوبی سفر خواهد کرد.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمدصادق معتمدیان افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته رضا اردکانیان، وزیر نیرو به خراسان جنوبی سفر می‌کند و در این سفر که با محوریت منابع آب و برق استان انجام می‌شود، جمعی از معاونان و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، وزیر نیرو را همراهی خواهند کرد.

وی گفت: وزیر نیرو و همراهان در بدو ورود به طبس از نیروگاه ذغالسوز این شهرستان بازدید خواهند کرد که این پروژه با تامین ۶۵۰ مگاواتی برق نقش مهمی در توسعه، اشتغال مستقیم و غیرمستقیم استان خواهد داشت.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: وزیر نیرو بازدیدهایی از پروژه‌های فاضلاب استان خواهند داشت که با توجه به اهمیت این موضوع، این پروژه‌ها را به طور جدی دنبال خواهیم کرد.

معتمدیان بازدید از سد سیاهو سربیشه را از دیگر برنامه‌های محوری «رضا اردکانیان» در خراسان جنوبی ذکر و تصریح کرد: بازدید از پروژه‌های آبرسانی بیرجند از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر نیرو به خراسان جنوبی است.

وی مهم‌ترین بخش سفر را جلسه جمع بندی با حضور وزیر نیرو، معاونان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور و مجمع نمایندگان استان عنوان کرد و یادآور شد: امیدواریم مباحث مطرح شده در این جلسه بخشی از مشکلات استان در منابع آب و برق را مرتفع کند و بقیه را در دستور کار قرار دهد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.