مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: ۲۸۳ پایگاه ثابت و سیار در استان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در عید سعید قربان برپا شده است. 

رضا سلم آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد: ۱۶۲ پایگاه ثابت، ۱۲۱ پایگاه سیار، ۱۵۴ پایگاه امداد و ۱۲۹ پایگاه مرکز نیکوکاری به مناسبت عید قربان در استان برپا شده است.

وی با بیان اینکه این تعداد پایگاه با همکاری ۳۷۸ نیروی انسانی برپا شده است، افزود: ط سال گذشته یک میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان کمک در روز عید قربان جمع‌آوری شد که پیش‌بینی می‌شود امسال با مشارکت خیران، این مقدار حداقل ۵۰ درصد افزایش یابد. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: جمع آوری ۱۵ هزار کیلوگرم گوشت، ۱۰۷۹ راس دام و برپایی ۱۹۵ پایگاه از اقدامات عید قربان سال گذشته بوده است.

سلم آبادی تصریح کرد: امسال از دستگاه‌های اجرایی درخواست شده در راستای هدفمند کردن نذورات قربانی با اجرای هر دستگاه یک گوسفند قربانی مشارکت کنند. 

وی افزود: کمک‌های جمع آوری شده برای نیازمندان واقعی به ویژه بیماران صعب العلاج، سالمندان، ایتام و محسنین هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با تاکید بر استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری، بیان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای اجرای طرح هر مسجد یک گوسفند قربانی نیز انجام شده است.

سلم آبادی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت خیران خارج و داخل استان، تصریح کرد: ارتباط گیری با موسسات خیریه خارج و داخل استان و رایزنی با حامیان طرح اکرام، ایتام و محسنین از دیگر اقدامات است.

وی با اشاره به ارسال شیوه نامه عید قربان به ادارات تابعه، یادآور شد: خیران می‌توانند با مراجعه به سایت امداد، مراکز نیکوکاری، دفاتر امداد و یا با شماره گیری کد #۰۵۶*۱*۸۸۷۷* در کمک به نیازمندان یاری گر ما باشند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.