حسین عزیزی روز شنبه در آیین معارفه خود و تکریم مهران سرپرست مدیرکل پیشین ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: افزایش چند برابری اعتبارات و انتصاب دکتر سلطانی فر به عنوان وزیر معین خراسان جنوبی در ستاد اقتصادی مقاومتی موجب امیدواری و ایجاد بارقه امید است که امیدواریم بتوانیم فصل نوینی را در حوزه ورزش و جوانان رقم بزنیم.

وی گفت: از اینکه دوباره به این استان برگشتم بسیار خوشحالم چون خاطرات خوبی که در سه سال پیش داشتم، دوباره جلوه‌گر شود.

وی اظهار داشت: به قدری مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان در این حوزه عمیق و پرکار بودند که کار بنده قطعا سخت و طاقت‌فرساست و اگر حمایت‌های هیات‌های ورزشی و سمن‌ها و دلسوزان ورزش نبود، امروز افتخارات وجود نداشت.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان خراسان جنوبی هم گفت: اینکه ساعت ۱۱ صبح روز پنجشنبه یک مرتبه اعلام شود که روز شنبه مراسم تودیع و معارفه است از این موضوع ناراحت هستم و این رفتار خیلی حرفه‌ای نبود.

مهران سرپرست افزود: ۱۵ ماه پیش که به خراسان جنوبی آمدم آنچه در اداره کل ورزش و جوانان استان بود شکل و نمای یک سازمان اداری را نداشت، ساختار اداری موضوعی بود که باید روی آن کار می شد و طی یک بازه چندین ساله مورد آماج سیستم‌های نظارتی، دستگاه قضا و دیوان محاسبات بود و این پیام به عام و خاص منتقل شده بود که باید در این اداره کل فقط باید به دنبال سوژه‌های نظارتی و مچ‌گیری باشید.

وی اظهار داشت: ۴۴هزار و ۸۰۰ قلم اموال منقول ما در سامانه ثبت شده بود اما موقعیت فیزیکی آنها قابل رویت نبود، ۱۹ میلیارد تومان مانده اعتبارات تملک ملی و استانی بود و در این فضا نوع استراتژی که در گفتار و عمل خود داشتیم، شکل تهاجمی داشت.

وی گفت: خط‌مشی کلی ما این بود که شان و منزلت اداری را در ساختار اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی احیا کنیم و اصلاح سیستم داخلی نیازمند این بوده که کارکنان به این خودباوری برسند که ما می توانیم از وضعیت موجود به سمت وضعیت مطلوب حرکت کنیم و امروز ساختار درونی اداره کل ورزش و جوانان از یک هویت اجرایی استراتژیک برخوردار است.

سرپرست گفت: این جایگاه های مدیریتی یک روز هست و روز دیگر وجود ندارد، بدون تردید امانتی است که نزد ماست و خواهش من از جامعه ورزش این است که نگاه را فردی و سیاسی نکنند، یاد شهدایی بیفتیم که از جان خود گذشتند که ما امروز بر این صندلی‌ها تکیه بزنیم و خیلی شایسته نیست که موضوعات اداری و وظایفی را که براساس الزامات در حوزه اختیارات ماست با مسائل فردی و سیاسی عجین کنیم.

وی افزود: ما دنبال کننده سیاست‌های دولت تدبیر و امید بودیم اما از همه ظرفیت‌های بالقوه استفاده کردیم و از همه همکاران تقاضا دارم با مدیرکل جدید ورزش و جوانان همکاری لازم را داشته باشند.

این آیین با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر ورزش و جوانان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان و ورزشکاران برگزار شد.

۷۵۵۹*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.