مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: طی سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده ۲۷۰ میلیون تومان یارانه به مطبوعات استان اختصاص یافته است.

به گزارش   ایسنا منطقه خراسان جنوبی، ناصر نبی زاده، شب گذشته 16 مرداد، در جشن ویژه خبرنگاران، اظهار کرد: روز خبرنگار در واقع روز مردم است چراکه خبرنگار صدای مردم است.

وی افزود: خبرنگار، وجدان بیدار و حق جوی جامعه و چشم بیدار مردم بوده که می‌طلبد مدیران و مسئولان   پاسخگوی صادقی برای مردم، مطالبات رسانه‌ها و جامعه باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: در شرایط فعلی کشور دشمن تمام توان خود را برای به زانو درآوردن ایران به کار گرفته که این امر نقش مطبوعات را برای تقویت انسجام ملی، اراده عمومی و گشترش امید حائز اهمیت می‌کند.

نبی زاده اظهار کرد: علی رغم تمام مشکلات، خبرنگاران خراسان جنوبی تمام تلاش خود را برای ایجاد بستر نشاط و امید به کار می‌گیرند و توجه خود را به   توسعه همه جانبه استان معطوف می‌کنند.

وی بیان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری ۲۳۰ میلیون تومان یارانه به مطبوعات اختصاص یافت که امید است ادامه یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: طی سال گذشته ۵۰ تن کاغذ با ارز وارداتی و دولتی و در سال جاری نیز ۲۳ تن کاغذ در اختیار نشریات قرار گرفته است.

نبی زاده تصریح کرد: با رایزنی‌های انجام شده و پیگیری ‌های استاندار خراسان جنوبی، ساخت خانه مطبوعات در استان آغاز شده که با احداث این پروژه اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

وی با تاکید بر پیگیری حل مشکلات بیمه و مسکن خبرنگاران، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۳۰ نفر از خبرنگاران بیمه هستند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.