علی ناصری روز پنجشنبه همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) خراسان جنوبی افزود: به مدیران ادارات شهرستان بیرجند تاکید کرده ایم که اطلاع رسانی فقط مربوط به فرمانداری نبوده و هرکدام از دستگاه ها باید عملکرد خود را به درستی اطلاع رسانی کنند.

وی اظهار داشت: جامعه خبری و مردم تشنه دانستن هستند و می خواهند بدانند که چه خدماتی در مجموعه دستگاه‌های دولتی انجام می‌شود.

فرماندار بیرجند تصریح کرد: بحث اطلاع رسانی نباید فقط به هفته دولت محدود شود و در همه سال دستگاه‌ها خدمات خود را از طریق رسانه ها به مردم منعکس کنند.

وی گفت: در بخش آب با بحران مواجه هستیم و منابع آبی ما رو به کاهش است لذا رسانه باید فرهنگ سازی کند و مردم نباید فکر کنند هر وقت شیر آب را باز کنیم آبی پشت لوله باشد مگر اینکه صرفه جویی کنند.

ناصری افزود: مدیران دستگاه های اجرایی با کمک رسانه در خصوص نحوه مصرف بهینه آب اطلاع رسانی کنند تا منابع آبی ما حفظ شده و بیهوده هدر نرود.

 فرماندار بیرجند در این بازدید ضمن گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا که در مزار شریف افغانستان به شهادت رسید، با خبرنگاران این رسانه دیدار و از آنان تقدیر کرد.

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) سال ۱۳۱۳ خورشیدی و با تاسیس «آژانس خبری پارس» بنا نهاده شد و در بیش از هشت دهه فعالیت، علاوه بر جریان سازی خبری یکی از منابع مهم خبری دیگر رسانه های داخلی و خارجی بوده است.

۱۷ مرداد ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مستقر در مزار شریف افغانستان به همراه تعدادی از کارکنان سرکنسولگری ایران در این شهر توسط عوامل گروه طالبان به شهادت رسیدند.  

۷۵۵۹*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.