رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: خبرگزاری ایسنا یکی از رسانه ‌هایی است که در سال‌های اخیر با بهره گیری از توان علمی توانسته به مشکلات بخش کشاورزی بپردازد و در راستای ارتقا دانش در این حوزه گام بردارد.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، غلامرضا قوسی، امروز 16 مرداد، در بازدید از خبرگزاری ایسنا به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاری یکی از مشاغل سخت بوده و خبرنگاران با تلاش خود سعی در رفع مشکلات جامعه دارند.

وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی، رویکرد مسئولان و اصحاب رسانه، انجام کار مثبت برای توسعه استان است، افزود: در سال ‌های اخیر سعی کرده‌ایم گزارشات خبری رسانه‌ها را با تعامل مثبتی که با آنان داریم، به به سمت علمی و تخصصی شدن ببریم.

رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه از رسانه ‌ها انتظار داریم به صورت فنی و تخصصی در حوزه مباحث کشاورزی وارد شویم، تصریح کرد: پرهیز از کلی گویی و پرداختن به موضوعات کشاورزی با رویکرد علمی برای رفع مشکلات باید یکی از اهداف رسانه ‌های استان باشد.

قوسی با بیان اینکه ارتقا دانش کشاورزی یکی از ضرورت‌ها است، اظهار کرد: باید تلاش شود بهره برداران و کشاورزان روش های علمی کشاورزی را از رسانه‌ها بیاموزند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.