مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: رسانه‌ها پتانسیلی برای ارتقاء فرهنگ ایمنی و کاهش سوانح جاده‌ای هستند.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، منصور فخاران، امروز ۱۳ مرداد، در دیدار با مدیر و اعضاء خانه مطبوعات خراسان جنوبی اظهار کرد: رسانه‌ها چشم بینای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هستند.

وی افزود: این سازمان رسانه‌ها را یک پتانسیل و فرصت برای ارتقاء فرهنگ ایمنی و کاهش سوانح جاده‌ای و خبرنگاران را بهترین همراه برای فرهنگ سازی در این زمینه می داند.

مشاور ریاست و مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بیان کرد: این سازمان با توجه به خدمات شبانه روزی و مستمر به کاربران، نیاز به ارتباط بیش از پیش با رسانه‌ها برای ارتقا خدمات رسانی به شهروندان دارد.

فخاران با بیان اینکه رویکرد سازمان در فعالیت رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی، شفاف‌سازی و بیان واقعیت‌ها به مخاطبان است، افزود: در این ارتباط ادارات کل استان‌ها با رسانه‌ها فضای خوبی فراهم کرده است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، در ادامه سفر در شورای معاونان این اداره کل حضور یافت و ادامه داد: روابط عمومی‌ها در ارتقاء آگاهی مدیران سازمان نقش موثر و کیلدی دارند.

فخاران با بیان اینکه خود آگاهی رسانی به موقع و درست می‌تواند زمینه رضایت جامعه مخاطب را به دنبال داشته باشد، بیان کرد: روابط عمومی می‌تواند با شناسایی مشکلات، درخواست های جامعه مخاطب را به مدیران انتقال داده و به حل مشکلات سرعت بخشد.

وی تصریح کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با توجه به وسعت خدمات قابل ارائه و شبانه روزی به کاربران، همواره با چالش‌هایی روبه رو است که روابط عمومی‌ها با ارتباطی که با رسانه‌ها و به طبع مردم می‌گیرند نسبت به اطلاع رسانی از آن‌ها اقدام می‌کنند تا رویه‌ها اصلاح شود.

مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با تأکید بر لزوم بررسی و تبادل تجارب بین استان‌ها، یادآور شد: طبق هماهنگی‌ها و توافق صورت گرفته در پی استفاده از ظرفیت بالای آستان قدس رضوی در حوزه‌های کاری به خصوص ارتقاء بستر فرهنگی جامعه و همچنین احداث استراحتگاه و نمازخانه‌های بین راهی هستیم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.