مهران سرپرست روز شنبه در مجمع عمومی انتخاب رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان جنوبی افزود: ۱۳ ماه قبل چارچوب تبیین وضعیت موجود را به یک برنامه عملیاتی تبدیل کردیم که یک تصویر از وضعیت موجود هیات به دست آید.

وی گفت: در حوزه تبیین وضعیت موجود وضعیت استان مشخص است و تا سال ۱۴۰۰ میزان رشد را پیش بینی کردیم و امروز برای رسیدن از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب راهبرد داریم.

وی اظهار داشت: جنس برنامه عملیاتی ما آکادمیک نیست و فوق العاده اجرایی است که به تفکیک ۱۱ شهرستان استان تعریف و راهکارها در برنامه راهبردی نوشته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: اگر قرار است میزان رشد ما امروز نسبت به سال قبل پنج درصد باشد، راهبرد آن مشخص شده است.

وی گفت: شورای ورزش همگانی به زودی در استان خراسان جنوبی ایجاد می‌شود و از ظرفیت دیگر دستگاه‌ها و نهادها در این خصوص  استفاده خواهد شد.

سرپرست افزود: ۱۸۴ میلیون تومان اعتبار به هیات استانی ورزش همگانی در سال ۱۳۹۷ اختصاص دادیم و ساز و کار توزیع اعتبارات به این شکل بوده که بخش عمده ای از اعتبارات را بین هیات‌های ورزشی شهرستانی توزیع کردیم.

وی اظهار داشت: امروز بسیاری از دهیاری‌ها و فرمانداران و شخص استاندار به حوزه کارکرد ورزش همگانی در بحث تامین سلامت و توسعه اجتماعی استان اعتقاد دارند.

در این نشست با حضور دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی کاظم چراغ بیرجندی با کسب ۱۰ رای از مجموع ۱۶ رای برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان جنوبی انتخاب شد.

۷۵۵۹*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.