به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی ناصر خوش خبر در نشست معارفه فرماندار بشرویه افزود: انتخابات با مولفه‌هایی چون قانون مداری، امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری و رقابت سالم تعریف می‌شود.

وی به انتظارات بالای مقام عالی دولت در استان و مسئولان کشوری در برگزاری انتخاباتی باشکوه اشاره کرد و گفت: رعایت مولفه‌های فوق (قانون مداری، امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری و رقابت سالم)، بدون جانبداری از فرد یا گروه خاص، بستر لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را مهیا خواهد کرد که این مهم یکی از نیازهای اصلی این مقطع از حیات سیاسی کشور است.

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی بر لزوم ایجاد بستر مناسب برای انجام رقابت سالم در انتخابات پیش رو که اسفند امسال برگزار می شود، تاکید کرد.

وی همچنین به مزیت‌های سفرهای استانی استاندار و مدیریت ارشد استان اشاره کرد و گفت: توزیع عادلانه امکانات، از نتایج حضور میدانی نماینده عالی دولت به همه نقاط شهری و روستایی استان است.

خوش خبر به مصوبات سفر اخیر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان بشرویه اشاره و تصریح کرد: با این مصوبات گام‌های موثری در جهت توسعه شهرستان بشرویه برداشته شده که حاکی از کار کارشناسی و دقت نظر در تدوین برنامه ها و توجه به خروجی و میزان تاثیرگذاری در پاسخ به مطالبات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز خراسان جنوبی با هدف گذاری صحیح و مبتنی بر ظرفیت های منطقه در مسیر توسعه قرار گرفته که برای شتاب بخشی به آن نیازمند توجه به مولفه های ایجابی توسعه است.

وی تاکید کرد: یکی از مولفه‌های ایجابی که باعث پیشرفت می‌شود تقویت هم افزایی، اتحاد و همدلی و بهره گیری از تخصص نخبگان در تمامی حوزه‌هاست.

علی شفیعی در این آیین به عنوان فرماندار بشرویه معرفی شد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان، دوم اسفند ۹۸ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.