مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی استراتژیک جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت:   به همت   مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی استراتژیک   جهاددانشگاهی خراسان جنوبی،   کارگاه   "کاربرد گیاهان دارویی در شادی و نشاط" در بیرجند برگزار شد.

حسین راغ آرا در گفت ‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد:   ذیل تفاهم نامه جهاد دانشگاهی با دفتر فرهنگی اجتماعی استانداری خراسان جنوبی و در راستای اجرای طرح نظام ارتقاء سلامت، دانش و مهارت بانوان خانه دار در خراسان جنوبی،   کارگاه "کاربرد گیاهان دارویی در شادی و نشاط" در بیرجند برگزار شد.

وی با بیان اینکه این کارگاه با حضور ۲۱ نفر برگزار شد، افزود: توسعه نشاط اجتماعی و آگاهی بخشی در مورد کاربرد گیاهان دارویی در ایجاد شادی و نشاط از اهداف برگزاری این کارگاه بود.

راغ آرا تصریح کرد: در این کارگاه، مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان به معرفی گیاهان دارویی پرداخت که در پیشگیری از استرس، افسردگی و آلزایمر موثر هستند.

وی تصریح کرد: تفاوت این کارگاه با کارگاه‌های مشابه آن، متکی بودن آن بر توان علمی و پژوهش‎های انجام شده در   مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی استراتژیک جهاددانشگاهی استان با توجه به نیازهای واقعی مردم است.

مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی استراتژیک جهاددانشگاهی خراسان جنوبی یادآور شد: کارگاه‌های "کسب درآمد از گیاهان دارویی" و "ناگفته‌های مواد غذایی؛ از تصور تا واقعیت"، کارگاه‌هایی هستند که اجرای آن‌ها   در این مرکز تدوین و برنامه ریزی شده و در سال جاری برگزار خواهند شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.