مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با اشاره به حضور ۷۰ نفر دهیار زن در سطح استان، گفت: زنان خراسان جنوبی در حوزه‌های کارآفرینی، اشتغال خانگی، صنایع دستی، کشاورزی و دامداری و ... حضوری فعال و موثر دارند که تعدد صندوق‌های خرد روستایی و صنایع دستی فعال استان نشان دهنده این حضور مفید است.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، نفیسه نخعی، در دیدار با مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های بخش کشاورزی، اظهار کرد: فعالیت بخش خصوصی و تشکل‌های مردمی در کنار دولت می‌تواند منجر به توسعه همه جانبه استان شود.

وی گفت: فعالیت ۲۱۸ صندوق خرد زنان روستایی با حدود هفت هزار عضو در سطح استان، نشان دهنده حضور فعال زنان در عرصه‌های اجتماعی، تولید و اقتصاد است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با اشاره به حضور ۷۰ نفر دهیار زن در سطح استان، یادآور شد: زنان خراسان جنوبی در حوزه‌های کارآفرینی، اشتغال خانگی، صنایع دستی، کشاورزی و دامداری و ... حضوری فعال و موثر دارند که تعدد صندوق‌های خرد روستایی و صنایع دستی فعال استان نشان دهنده این حضور مفید است.

نخعی، راه اندازی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی را فرصتی مناسبی برای ساماندهی فعالیت‌های حوزه کشاورزی و دامداری، به ویژه بانوان فعال این حوزه دانست و تصریح کرد: با توجه به جمعیت روستایی و بانوان فعال در حوزه‌های تولیدی، کشاورزی و دامداری، ساماندهی و یکپارچه سازی تعاونی‌ها توسط صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان می‌تواند منجر به فعالیت هدفمند و معرفی بیش از پیش ظرفیت‌های استان در این حوزه شود.

وی یادآور شد: سعی می‌کنیم با حمایت این صندوق، معرفی، برندسازی و روند ایجاد زنجیره تولید تا فروش محصولات بانوان استان را ایجاد کنیم تا در معرفی ظرفیت‌ها و همچنین حمایت از تولیدکنندگان، اقدامات موثری در سطح استان داشته باشیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.