استاندار خراسان جنوبی گفت: پس از تذکر داده شده در شورای آب استان به مدیران آبفا، آبرسانی به روستاهای خراسان جنوبی دو برابر شده است.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، محمدصادق معتمدیان، شب گذشته 30 تیرماه، با حضور در برنامه فرمول یک شبکه یک سیما، با بیان اینکه به جوان گرایی اعتقاد دارم، اظهار کرد: در این موضوع هیجان زده و عجولانه برخورد نمی‌کنیم و معتقدیم مدیران باید از ترکیب نیروهای جوان و افراد باتجربه تشکیل شوند.

وی با بیان اینکه تنها تابعیت جمهوری اسلامی ایران را دارم، افزود: قانون، تکلیف مدیران دوتابعیتی را مشخص می‌کند.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر بهره گیری از نیروهای بومی و غیربومی در استانداری براساس شایستگی‌ها، تصریح کرد: خراسان جنوبی محصولات استراتژیک مهمی دارد که در سطح ایران و جهان شناخته شده است.

معتمدیان با اشاره به اینکه خراسان جنوبی مقام اول تولید زرشک در کشور را داراست، اظهار کرد: خراسان جنوبی 98 درصد زرشک جهان را تولید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در زمینه تولید زعفران بعد از خراسان رضوی استان دوم هستیم، تصریح کرد: در فضای مجازی با مردم ارتباط دارم تا نظرات آنان را دریافت کرده و آنان نیز در جریان اقدامات انجام شده قرار گیرند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به سفرهای شهرستانی، خاطرنشان کرد: یکی از برکات سفرها این است که مدیران دیدارهای بی واسطه‌ای با مردم داشته و آنان می‌توانند مشکلات خود را با ما درمیان بگذارند.

معتمدیان با اشاره به اینکه خراسان جنوبی استانی محروم نبوده و ظرفیت‌های بی شماری از جمله گردشگری دارد که باید توسعه پیدا کند، اظهار کرد: برای توسعه زیرساخت‌ها در این استان تلاش می‌کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.