معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون در قالب اجرای طرح ملی "با مهر تا مهر" بیش از 800 میلیون ریال کتاب، لوازم التحریر و اسباب بازی برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده جمع آوری شده است.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، فائزه موهبتی، امروز ۱۲ تیر، در جمع خبرنگاران با اشاره به سیل فروردین ماه سال جاری در نقاط مختلف کشور بیان کرد: هدف ما لبخند شادی و رضایت بر لب کودکانی است که این روزها دست خوش حوادث تلخ شده‌اند تا بتوانیم با ایجاد شور و نشاط، استرس و اضطراب آن‌ها را تا حدی کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه توجه به موضوع ذهن و روان کودکان بعد از بحران به وجود آمده امری لازم و ضروری است، افزود: وظیفه ما است که با توجه کردن به کودکان و رفع خواسته‌ها و نیازمندی‌هایشان رسالت اخلاقی خویش را پیش بریم.

موهبتی با اشاره به اجرای طرح ملی "با مهر تا مهر" اظهار کرد: این طرح با هدف خدمت رسانی بهینه به مردم آسیب دیده از سیل امسال به ویژه کودکان و نوجوانان اجرا شد.

معاون جوانان هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: خوشبختانه مردم انسان دوست خراسان جنوبی با شرکت در این پویش مهربانی باری دیگر ماهیت خیر خواهی شان را به اثبات رساندند.

موهبتی خواستار شرکت هرچه بیشتر مردم در این طرح شد و افزود: تاکنون 26 کتابفروشی و 397 نفر از هم استانی‌ها در این طرح شرکت کرده‌اند.

وی یادآور شد: اقلام جمع آوری شده توسط جمعیت هلال احمر برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.